یک نمای کلی امارات مال

دیار
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

چت باکس




captcha


آرشیو
1403
1402
1401
1399
آمار
آمار مطالب
کل مطالب : 110
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 11
تعداد اعضا : 92

آمار بازدید
بازدید امروز : 1910
بازدید دیروز : 3057
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 19971
بازدید ماه : 118489
بازدید سال : 613045
بازدید کلی : 2188649

اطلاعات شما
آی پی : 3.145.156.250
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403
جستجو
امکانات جانبی
درباره ما
تبلیغات



یک نمای کلی امارات مال

Real Estate logo work branding design graphic design illustration logo typography این برج که رکورد بلندترین سازه دنیا را به خود اختصاص داده است، موجب جذب گردشگران بسیاری از سراسر جهان به شهر دبی شده است. برخلاف سایر نظرها در کشور دبی به دلیل قرارگیری در ناحیه گرم و خشک و بیابانی تنها دو فصل یعنی تابستان و زمستان وجود دارد. DXB تاریخچه ای غنی دارد و فعالیت خود را در سال 1960 به عنوان یک فرودگاه کوچک با تنها یک ترمینال آغاز کرد. برای رفتن به این آکواریوم حتما باید دوربین با خود داشته باشید تا تمامی لحظه های بودن در این دنیای زیبا را بتوانید به ثبت برسانید. اگر چه همه فکر می کنند که بازار ادویه دبی مکانی برای خرید ادویه های خوشمزه و ناب دبی است، اما این بازار مکانی مناسب برای خرید سوغاتی های دبی نیز هست. این بار ورزشی در لامر غذاهای کبابی خوشمزه و سالادهای مغذی برای شما تدارک دیده است. علاوه بر خرید، میتوانید از برنامههای فرهنگی، هنری، ورزشی و سرگرم کنندهای که در طول این حراج برگزار میشوند نیز لذت ببرید. این پیست محلی بی نظیر برای سرگرمی و فراغت از گرمای شهر دبی است که مجهز به فناوری پیشرفته برای حفظ و ایجاد بهترین سطح یکدستی و کیفیت یخ می باشد. این بلیط الکترونیک که برای استفاده از شبکه حملونقل عمومی دبی بسیار کاربردی است، شباهت زیادی به همان کارت-بلیط خودمان در ایران دارد که برای پرداخت هزینههای تردد سیستم حملونقل عمومی طراحی شده است و با خرید آن دیگر نیاز نیست که برای هر بار استفاده از وسایل نقلیه عمومی به دنبال باجهی تهیه بلیط بگردید.

با خرید کارت سفارشی، شما میتوانید به ازای هر یک درهمی که برای دریافت خدمات در سیستم حملونقل عمومی شهر دبی پرداخت میکنید، یک امتیاز (POINT) دریافت کنید. موزه دبی یکی از مکانها دیدنی دبی است که در گذشته با عنوان قلعه الفهیدی، برای دفاع از دبی ساخته شد. موزه دبی از بهترین مقاصد گردشگری و اماکن دیدنی دبی برای کودکان و خانوادهها است. از شاخص ترین امکانات و جاذبه های گردشگری در مرکز خرید دبی مال می توان به زمین یخ با استانداردهای برگزاری مسابقات المپیک, بزرگترین آکواریوم و باغ وحش در زیر آب, شهربازی باشکوه, سینماهای تخصصی و مجلل و سالن های فودکورت و رستوران اشاره کرد. در دسته بندی کودکان نیز برندهایی مانند Asics ،Zara ،Hang Ten و River Woods جزو مطرحترین برندهایی هستند که در دبی مال فعالیت میکنند. بزرگترین پارک شهر دبی پارک زبیل نام دارد. از بزرگترین سینمای دبی، انواع فروشگاه ها، رستوران ها، اسکی، فودکورت و خرید از کارفور در این مال میتوانید استفاده کنید. مرکز خرید دبی مال بزرگترین فروشگاه جهان بر اساس مساحت کلی آن است که در دبی واقع شده است. بازار طلا محبوبترین و چشمگیرترین بازار تاریخی دبی است. گردشگران نیز می توانند از سوق طلا خرید کنند اما هر فردی تنها مجاز به حمل ۱۰ کیلوگرم طلا از گمرک خواهد بود. همچنین در این قسمت مغازههای متعدد طلا و جواهر هم به چشم میخورد.

در این حراج، بسیاری از فروشگاهها، بازارها، مراکز خرید و هتلهای دبی تخفیفات و جوایز ویژهای را به بازدیدکنندگان ارائه میدهند. بازدید از داینو دبی مال همه روزه در ساعات کاری دبی مال میسر است. رسیدن به دبی مال از طریق مترو بسیار آسان است. این هتل از موقعیت مناسبی برخوردار است و دسترسی به بزرگترین جاذبههای شهر از جمله مسجد جامع، دبی مال، موزه دبی، آکواریوم شارجه و برج خلیفه را فراهم میکند. این موزه در کریک که یکی از مناطق معروف دبی است، قرار دارد. ایستگاه دبی مال در خط قرمز رنگ مترو دبی قرار دارد و برای رفتن به دبی مال بایستی در ایستگاه مترو DUBAI MALL توقف کنید که در ZONE 6 قرار دارد. ساعات بازدید از برج یونانی دبی مال هر روز در ساعات 5 عصر و 8 و 11 شب است. در این ترمینال فرودگاه دبی مسافران ایرانی زیادی دیده می شوند. در صورتی که مایل باشید با تاکسی به این مکان برای بازدید بروید به راحتی با دادن مسیر نهایی بدون هیچ مشکلی به این مکان دسترسی خواهید داشت. در این تفریح هم غواصان حرفهای و هم مبتدیها میتوانند با کوسهها مشغول شنا شوند. در این مال می توانید با انواع برندها آشنا بشید، کافه رستورانهای زیبا و معروف برید و خلاصه کلی تفریح کنید ولی اگر دنبال جای قیمت مناسب برای خرید هستید در این مال چیز قیمت مناسبی پیدا نمیشه و با توجه به برند بودن اکثر اجناس بهتره با جیب پر برید ولی حتی اگر به عنوان فقط یک گردشگر میرید، حتما بهتون پیشنهاد میکنم و اصلا از دست ندید و از زیباییها و لوکس بودن این مال لذت ببرید. برای بازدید از دبی مال میتوان از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کرد. در پاراگراف قبل دیدیم که قانونی در رابطه با پوشش در سواحل دبی وجود ندارد اما جدای از پوشش سواحل این کشور قوانین مشخصی دارند که گردشگران و شهروندان دبی ملزم به رعایت آنها هستند.

این پارک رودخانه تنبل هم دارد که میتوانید بر روی یکی از تیوبهای شناور آن دراز کشیده و از خنکای آب و گرمای نور آفتاب لذت ببرید. یکی از سرگرمی هایی کیدزانیا این است که بچه ها می توانند به دانشگاه رفته و برای خود شغلی انتخاب کنند و از آن درآمد کسب کنند. این شهربازی همانند یک شهر واقعی است که در آن خبری از آدم بزرگ ها نبوده و تمام مسئولیت ها به طور کامل به عهده بچه هاست. در صورتی که از تهران به مقصد دبی سفر میکنید، حدود یک ساعت و نیم پرواز خواهید داشت و به وسیله قطار، اتوبوس یا تاکسی میتوانید از فرودگاه به سمت مقصد مورد نظر حرکت کنید. ای بخش واقع در طبقه همکف دبی مال است. این بازار در بخش بازار سنتی دبی مال قرار دارد. هتل ان اچ پالم جمیرا دبی اقامتگاهی پنج ستاره است که به دلیل امکانات منحصر به فرد و نزدیکی به جاذبه های دیدنی دبی مورد استقبال گردشگران منطقه دیدنی جمیرا قرار گرفته است. در این فصل، هوا بسیار گرم و مرطوب است و بعضاً دما به بالای ۴۰ درجه سانتیگراد میرسد. در این هتل 75 بوتیک برای خرید در نظر گرفته شده است. در کیدزانیا بچه ها شغل و مهارت مورد نظر خود را انتخاب می کنند و آن را در دنیای واقعی حس می کنند. دانشگاه بروند و برای خود شغل انتخاب کنند و درآمد داشته باشند و حتی درآمدشان را خرج کنند. در صورتی که زمان دیگری به جز ماه رمضان را برای سفر به دبی انتخاب کنید. در این ماه نرخ هتلها ارزانتر از هر زمان دیگر و تفریحات گردشگری نیز قیمتهای مناسبتری نسبت به سایر مواقع سال دارند. حراجهای فصلی دبی معمولاً در فصول پاییز و زمستان برگزار میشوند و به مدت چند هفته یا ماه ادامه دارند. برای رزرو اینترنتی بلیط هواپیما دبی کلیک کنید.

اگر دوست دارید در زمانبازدید از راهنما استفاده نمایید باید از قبل این موضوع را اطلاع داده و رزرو نمایید چون افراد بسیاری برای تور بازدید از آکواریون مایل به همراهی راهنما را دارا می باشند. در این مجموعه ۲۲ سالن سینما با بیش از ۲۸۰۰ صندلی امکان پخش همزمان فیلم را دارند، یکی از بخشهای سرگرم کننده این مرکز خرید است که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد. دبی دینو نام اسکلت گونهای دایناسور با ۷ متر ارتفاع و ۲۴ متر طول است که در بخش مرکزی طبقه همکف دبی مال قرار دارد و شما با فسیل موجودی چند میلیون ساله مواجه میشوید و صحنهای شگفتانگیز و بهیادماندنی برایتان رقم میزند. سینما ریل این مال یکی از شعبه های سینما ریل دبی می باشد که به عنوان بزرگ ترین مجتمع سینمایی THX در امارات متحده عربی شناخته میشود. غروب حیرتانگیز را در حالی که امواج را در ساحل سان ست دبی تماشا میکنید، تجربه کنید. با این حال توجه داشته باشید که تعداد بازارهای دبی بسیار زیاد است و به جز این موارد بازارهای دیگری هم وجود دارند که شما می توانید خرید خوبی را در آن ها تجربه کنید. از آن جایی که شهر دبی دارای جاذبه های توریستی بی نظیر و متعددی است، تردید در انتخاب جذاب ترین آن ها خصوصا در اولین سفر شما به دبی، دور از ذهن نمی باشد. در مدت زمان رسیدگی به این مشکل تمامی فروشگاه های اطراف این آکواریوم همگی تخلیه شدند و اجازه ورود به هیچ فردی داده نمی شد. در این قسمت همه امور به دست کودکان اداره میشود.

توسط کمپانی Peddle Thorp طراحی شده است و امار اینترتیمنت( Emaar Entertainment) اداره می شود. یکی از بهترین رستورانهای دبی که فضایی بسیار آرامشبخش و مدرن درارد و توسط دو سرآشپز اسپانیایی و ایتالیایی اداره میشود، رستوران تام و سرج است. در ادامه شما را با مسیرهای دسترسی به این پاساژ آشنا خواهیم کرد.مترو: نزدیکترین ایستگاه مترو به آکواریوم دبی در کنار برج خلیفه قرار دارد. ساختمان دیدنی دبی و جاذبه اصلی توریستی، برج خلیفه است که با 829.8 متر بلندترین ساختمان جهان و مشهورترین مکان دیدنی این شهر است. پارک آبی دریم لند از دیگر پارکهای آبی مشهور دبی میباشد که آوازه آن به فراتر از قاره آسیا نیز رسیده است. برای بازدید از این آکواریوم مشهور و بسیار چشم نواز در ابتدا شما باید خود را به دبی مال در این شهر برسانید. مرکز خرید دبی مال خانه یکی از جدیدترین مکان های کافه رینفورست است. در دبی مراکز خریدی وجود دارند که به ارزان بودن معروفند. این قلعه، قدیمیترین بنای شهر دبی است که ساخت آن به سال ۱۷۸۷ بر میگردد و در زمانهای گذشته کاربردهایی همچون کاخ سلطنتی، قلعهی نظامی، انبار مهمات و زندان داشته است. بزرگترین بازارچه در جهان؛ دبی مال! دبی مال یکی از مراکز خرید مجلل امارات است. در بیرون محوطه دبی مال آب نمای زیبایی را می بینید که در آن با صدای موسیقی، آب به حرکت در می آید و تا ارتفاع ۱۵۰ متری به بالا می رود. هتل ایبیس امارات مال کمتر از ۲ دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید امارات و اسکی دبی دارد. مرکز خرید دبی مال در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد و هم اکنون نیز بیش از ۱۳۰۰ واحد تجاری و حدود ۲۰۰ رستوران و کافی شاپ مشغول به فعالیت در آن هستند. امارات مال بعد از دبی مال و سیتی استارز (مرکز خریدی در کشور مصر) بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه میباشد.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به دبی مال ایستگاه برج خلیفه دبی مال است. بازدید از بخشی از آکواریوم دبی مال رایگان است اما بلیط بازدید از همه بخش های دبی مال 120 درهم شامل تمام پکیج ها اعم از قایق شیشه ای، تونل و باغ وحش و دیگر جاهای دیدنی می باشد. در امارات متحده عربی واقع شده است (بزرگترین مرکز خرید دبی است ) و بخشی از مجتمع ۲۰ بیلیون دلاری داون تاون دبی است که شامل ۱۲۰۰ فروشگاه است. این موزه جزو موزههای معاصر دستهبندی میشود که در آن اشیاء و اقلامی به نمایش گذاشته شده است که با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، تاریخی و سیاسی امارات مرتبط هستند. یک تور پیاده روی در محله تاریخی الفهیدی (Al Fahidi Historical Neighbourhood) شما را کاملا به دبی قدیم میبرد. مرکز خرید مرکاتو دبی (Mercato Shopping Mall) یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که توسط معماری ایتالیایی، طراحی شده است به نحوی که یادآور حال و هوای ایتالیای دوره رنسانس میباشد. پنگوئن ها بعنوان یکی از موجودات بسیار مهربان و بامزه در دنیا شناخته شده می باشند و دیدن آنها از نزدیک می تواند تجربه ای بسیار عالی برای همه باشد. در مجتمع تجاری دبی شما می توانید تجربه تماشای یک باغ وحش زیبا را در زیر آب تجربه کنید. خرید، تفریح، یک غذای دلچسب، یک تفریح پر هیجان و یک روز به یاد ماندنی، همه و همه را می توانید در دبی مال تجربه کنید. تفاوت اصلی عمده فروشی دبی اوت لت مال با سایر عمده فروشیهای دبی این است که اغلب اجناس در این مرکز خرید، در تمام طول سال با تخفیفهای ۳۰ تا ۹۰درصدی عرضه میشوند. همانند تمامی مراکز دیدنی در دبی در نزدیکی این مجموعه نیز اماکن توریستی و گردشگری بسیاری وجود دارد که بعد از به اتمام رسیدن بازدید از اکواریوم همچنین از انها نیز در صورت تمایل می توانید دیدن نمایید.

به این بخش از این پارک دهکده جهانی گفته می شود. میافتیم. هنگام نزدیک شدن به غرفه آمریکا، در نگاه اول، مجسمه بسیار بزرگ کابوی را خواهید دید، که پشت آن مجسمه آزادی دیده میشود. در فاصله ای بسیار نزدیک بازدید خواهید کرد. این ساحل تا مرکز شهر، 16 کیلومتر فاصله دارد و نزدیکترین ایستگاه مترو به آن، ایستگاه فرست گلف بانک است. در گذشته این بازار با نام «بازار باکس» شناخته میشد اما پس از تغییرات گسترده آن در سال 1980 نام آن تغییر کرده و امروزه با نام «بازار نایف» شناخته میشود. سواری با این قایق های شیشه ای می تواند بسیار مهیج و خاره انگیز باشد زیرا می توانید بدون ترس و دلواپسی به همراه هر کسی که دوست داشته باشید به دنیای حیرت انگیز زیر دریا بروید و این دنیا را با چشمان خود ببینید. بنابراین می توانید بهترین و با کیفیت ترین غذاهای مختلف دنیا را در این شهر لوکس امتحان کنید و لذت ببرید. این نکته نیز قابل ذکر است مشاروان و مربیان خاصی قبل از انجام این کار با شما صحبت های لازم را به انجام میرسانند تا در حین و بعد از انجام این کار مشکلی برایتان پیش نیاید. نکته جالب توجه اینجاست که بیش از 14 هزار مدل لگو و بیش از 59 میلیون قطعه لگو در شهربازی دبی وجود دارد. همین طور نکته قابل توجه این است که بسیاری از فروشگاه ها به ایرانیان تعلق دارند. چنانچه قصد گذراندن وقت در کنار ساحل یا کباب ماهی و غیره را دارید میتوانید از محلهایی که به صورت مخصوص برای این کار در نظر گرفته شده و مجهز به باربیکو میباشد استفاده کنید. میتوان گفت که بخش آکوا پلی با بیش از ۱۹ بازی متنوع و جذاب، پرطرفدارترین بخش این پارک آبی برای کودکان و نوجوانان است؛ ازاینرو اگر همراه با خانواده و کودکان به این مجموعه میروید، لذت بازی در بخش آکوا پلی را از خود و فرزندانتان دریغ نکنید.

این گسترش تا جایی پیش رفته که میتوانید درختان استوایی را در جنگل مصنوعی این شهر ببینید و در دل بیابان با اسکی روی برف، تجربهای از یاد نرفتی را برای خود و همراهانتان بسازید؛ شاید هم دوست داشته باشید از مرتفعترین برج دنیا بازدید کنید یا در سواحل آفتابی و ماسهای دبی آرامش از دست رفته را به خود بازگردانید. همانند بسیاری از مراکز دیدنی و گردشگری ساخته شده در دبی در این مجموعه نیز بازدید کنندگان علاوه بر دیدن این دنیای زیبای دریایی همچنین می توانند از تفریحاتی که در آنجا وجود دارد نیز استفاده کرده و خاطره حضور خود را در این آکواریوم بسیار زیباتر گردانند. اگر حتی این هم راضیتان نمیکند و میخواهید به اوج هیجان برسید، میتوانید در امنیت کامل در کنار کوسهها شنا کنید یا با دست به سفرهماهیهای پوزهگاوی خوشبرخورد غذا بدهید! عدم ارائه کارت با استفاده از کارت منقضی شده، جریمه دویست درهمی را به دنبال خواهد داشت. بیشتر مسافرین تور لحظه آخری دبی، برای خرید کردن به این شهر می روند و به دنبال انوع مختلف کالا با رنج قیمت های متفاوت می باشند. به این ترتیب هم هیجان را تجربه میکنید و هم از مناظر تماشایی از ارتفاع ۴هزار متری لذت میبرید.

Real Estate logo work branding design graphic design illustration logo typography این برج که رکورد بلندترین سازه دنیا را به خود اختصاص داده است، موجب جذب گردشگران بسیاری از سراسر جهان به شهر دبی شده است. برخلاف سایر نظرها در کشور دبی به دلیل قرارگیری در ناحیه گرم و خشک و بیابانی تنها دو فصل یعنی تابستان و زمستان وجود دارد. DXB تاریخچه ای غنی دارد و فعالیت خود را در سال 1960 به عنوان یک فرودگاه کوچک با تنها یک ترمینال آغاز کرد. برای رفتن به این آکواریوم حتما باید دوربین با خود داشته باشید تا تمامی لحظه های بودن در این دنیای زیبا را بتوانید به ثبت برسانید. اگر چه همه فکر می کنند که بازار ادویه دبی مکانی برای خرید ادویه های خوشمزه و ناب دبی است، اما این بازار مکانی مناسب برای خرید سوغاتی های دبی نیز هست. این بار ورزشی در لامر غذاهای کبابی خوشمزه و سالادهای مغذی برای شما تدارک دیده است. علاوه بر خرید، میتوانید از برنامههای فرهنگی، هنری، ورزشی و سرگرم کنندهای که در طول این حراج برگزار میشوند نیز لذت ببرید. این پیست محلی بی نظیر برای سرگرمی و فراغت از گرمای شهر دبی است که مجهز به فناوری پیشرفته برای حفظ و ایجاد بهترین سطح یکدستی و کیفیت یخ می باشد. این بلیط الکترونیک که برای استفاده از شبکه حملونقل عمومی دبی بسیار کاربردی است، شباهت زیادی به همان کارت-بلیط خودمان در ایران دارد که برای پرداخت هزینههای تردد سیستم حملونقل عمومی طراحی شده است و با خرید آن دیگر نیاز نیست که برای هر بار استفاده از وسایل نقلیه عمومی به دنبال باجهی تهیه بلیط بگردید.

با خرید کارت سفارشی، شما میتوانید به ازای هر یک درهمی که برای دریافت خدمات در سیستم حملونقل عمومی شهر دبی پرداخت میکنید، یک امتیاز (POINT) دریافت کنید. موزه دبی یکی از مکانها دیدنی دبی است که در گذشته با عنوان قلعه الفهیدی، برای دفاع از دبی ساخته شد. موزه دبی از بهترین مقاصد گردشگری و اماکن دیدنی دبی برای کودکان و خانوادهها است. از شاخص ترین امکانات و جاذبه های گردشگری در مرکز خرید دبی مال می توان به زمین یخ با استانداردهای برگزاری مسابقات المپیک, بزرگترین آکواریوم و باغ وحش در زیر آب, شهربازی باشکوه, سینماهای تخصصی و مجلل و سالن های فودکورت و رستوران اشاره کرد. در دسته بندی کودکان نیز برندهایی مانند Asics ،Zara ،Hang Ten و River Woods جزو مطرحترین برندهایی هستند که در دبی مال فعالیت میکنند. بزرگترین پارک شهر دبی پارک زبیل نام دارد. از بزرگترین سینمای دبی، انواع فروشگاه ها، رستوران ها، اسکی، فودکورت و خرید از کارفور در این مال میتوانید استفاده کنید. مرکز خرید دبی مال بزرگترین فروشگاه جهان بر اساس مساحت کلی آن است که در دبی واقع شده است. بازار طلا محبوبترین و چشمگیرترین بازار تاریخی دبی است. گردشگران نیز می توانند از سوق طلا خرید کنند اما هر فردی تنها مجاز به حمل ۱۰ کیلوگرم طلا از گمرک خواهد بود. همچنین در این قسمت مغازههای متعدد طلا و جواهر هم به چشم میخورد.

در این حراج، بسیاری از فروشگاهها، بازارها، مراکز خرید و هتلهای دبی تخفیفات و جوایز ویژهای را به بازدیدکنندگان ارائه میدهند. بازدید از داینو دبی مال همه روزه در ساعات کاری دبی مال میسر است. رسیدن به دبی مال از طریق مترو بسیار آسان است. این هتل از موقعیت مناسبی برخوردار است و دسترسی به بزرگترین جاذبههای شهر از جمله مسجد جامع، دبی مال، موزه دبی، آکواریوم شارجه و برج خلیفه را فراهم میکند. این موزه در کریک که یکی از مناطق معروف دبی است، قرار دارد. ایستگاه دبی مال در خط قرمز رنگ مترو دبی قرار دارد و برای رفتن به دبی مال بایستی در ایستگاه مترو DUBAI MALL توقف کنید که در ZONE 6 قرار دارد. ساعات بازدید از برج یونانی دبی مال هر روز در ساعات 5 عصر و 8 و 11 شب است. در این ترمینال فرودگاه دبی مسافران ایرانی زیادی دیده می شوند. در صورتی که مایل باشید با تاکسی به این مکان برای بازدید بروید به راحتی با دادن مسیر نهایی بدون هیچ مشکلی به این مکان دسترسی خواهید داشت. در این تفریح هم غواصان حرفهای و هم مبتدیها میتوانند با کوسهها مشغول شنا شوند. در این مال می توانید با انواع برندها آشنا بشید، کافه رستورانهای زیبا و معروف برید و خلاصه کلی تفریح کنید ولی اگر دنبال جای قیمت مناسب برای خرید هستید در این مال چیز قیمت مناسبی پیدا نمیشه و با توجه به برند بودن اکثر اجناس بهتره با جیب پر برید ولی حتی اگر به عنوان فقط یک گردشگر میرید، حتما بهتون پیشنهاد میکنم و اصلا از دست ندید و از زیباییها و لوکس بودن این مال لذت ببرید. برای بازدید از دبی مال میتوان از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کرد. در پاراگراف قبل دیدیم که قانونی در رابطه با پوشش در سواحل دبی وجود ندارد اما جدای از پوشش سواحل این کشور قوانین مشخصی دارند که گردشگران و شهروندان دبی ملزم به رعایت آنها هستند.

این پارک رودخانه تنبل هم دارد که میتوانید بر روی یکی از تیوبهای شناور آن دراز کشیده و از خنکای آب و گرمای نور آفتاب لذت ببرید. یکی از سرگرمی هایی کیدزانیا این است که بچه ها می توانند به دانشگاه رفته و برای خود شغلی انتخاب کنند و از آن درآمد کسب کنند. این شهربازی همانند یک شهر واقعی است که در آن خبری از آدم بزرگ ها نبوده و تمام مسئولیت ها به طور کامل به عهده بچه هاست. در صورتی که از تهران به مقصد دبی سفر میکنید، حدود یک ساعت و نیم پرواز خواهید داشت و به وسیله قطار، اتوبوس یا تاکسی میتوانید از فرودگاه به سمت مقصد مورد نظر حرکت کنید. ای بخش واقع در طبقه همکف دبی مال است. این بازار در بخش بازار سنتی دبی مال قرار دارد. هتل ان اچ پالم جمیرا دبی اقامتگاهی پنج ستاره است که به دلیل امکانات منحصر به فرد و نزدیکی به جاذبه های دیدنی دبی مورد استقبال گردشگران منطقه دیدنی جمیرا قرار گرفته است. در این فصل، هوا بسیار گرم و مرطوب است و بعضاً دما به بالای ۴۰ درجه سانتیگراد میرسد. در این هتل 75 بوتیک برای خرید در نظر گرفته شده است. در کیدزانیا بچه ها شغل و مهارت مورد نظر خود را انتخاب می کنند و آن را در دنیای واقعی حس می کنند. دانشگاه بروند و برای خود شغل انتخاب کنند و درآمد داشته باشند و حتی درآمدشان را خرج کنند. در صورتی که زمان دیگری به جز ماه رمضان را برای سفر به دبی انتخاب کنید. در این ماه نرخ هتلها ارزانتر از هر زمان دیگر و تفریحات گردشگری نیز قیمتهای مناسبتری نسبت به سایر مواقع سال دارند. حراجهای فصلی دبی معمولاً در فصول پاییز و زمستان برگزار میشوند و به مدت چند هفته یا ماه ادامه دارند. برای رزرو اینترنتی بلیط هواپیما دبی کلیک کنید.

اگر دوست دارید در زمانبازدید از راهنما استفاده نمایید باید از قبل این موضوع را اطلاع داده و رزرو نمایید چون افراد بسیاری برای تور بازدید از آکواریون مایل به همراهی راهنما را دارا می باشند. در این مجموعه ۲۲ سالن سینما با بیش از ۲۸۰۰ صندلی امکان پخش همزمان فیلم را دارند، یکی از بخشهای سرگرم کننده این مرکز خرید است که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد. دبی دینو نام اسکلت گونهای دایناسور با ۷ متر ارتفاع و ۲۴ متر طول است که در بخش مرکزی طبقه همکف دبی مال قرار دارد و شما با فسیل موجودی چند میلیون ساله مواجه میشوید و صحنهای شگفتانگیز و بهیادماندنی برایتان رقم میزند. سینما ریل این مال یکی از شعبه های سینما ریل دبی می باشد که به عنوان بزرگ ترین مجتمع سینمایی THX در امارات متحده عربی شناخته میشود. غروب حیرتانگیز را در حالی که امواج را در ساحل سان ست دبی تماشا میکنید، تجربه کنید. با این حال توجه داشته باشید که تعداد بازارهای دبی بسیار زیاد است و به جز این موارد بازارهای دیگری هم وجود دارند که شما می توانید خرید خوبی را در آن ها تجربه کنید. از آن جایی که شهر دبی دارای جاذبه های توریستی بی نظیر و متعددی است، تردید در انتخاب جذاب ترین آن ها خصوصا در اولین سفر شما به دبی، دور از ذهن نمی باشد. در مدت زمان رسیدگی به این مشکل تمامی فروشگاه های اطراف این آکواریوم همگی تخلیه شدند و اجازه ورود به هیچ فردی داده نمی شد. در این قسمت همه امور به دست کودکان اداره میشود.

توسط کمپانی Peddle Thorp طراحی شده است و امار اینترتیمنت( Emaar Entertainment) اداره می شود. یکی از بهترین رستورانهای دبی که فضایی بسیار آرامشبخش و مدرن درارد و توسط دو سرآشپز اسپانیایی و ایتالیایی اداره میشود، رستوران تام و سرج است. در ادامه شما را با مسیرهای دسترسی به این پاساژ آشنا خواهیم کرد.مترو: نزدیکترین ایستگاه مترو به آکواریوم دبی در کنار برج خلیفه قرار دارد. ساختمان دیدنی دبی و جاذبه اصلی توریستی، برج خلیفه است که با 829.8 متر بلندترین ساختمان جهان و مشهورترین مکان دیدنی این شهر است. پارک آبی دریم لند از دیگر پارکهای آبی مشهور دبی میباشد که آوازه آن به فراتر از قاره آسیا نیز رسیده است. برای بازدید از این آکواریوم مشهور و بسیار چشم نواز در ابتدا شما باید خود را به دبی مال در این شهر برسانید. مرکز خرید دبی مال خانه یکی از جدیدترین مکان های کافه رینفورست است. در دبی مراکز خریدی وجود دارند که به ارزان بودن معروفند. این قلعه، قدیمیترین بنای شهر دبی است که ساخت آن به سال ۱۷۸۷ بر میگردد و در زمانهای گذشته کاربردهایی همچون کاخ سلطنتی، قلعهی نظامی، انبار مهمات و زندان داشته است. بزرگترین بازارچه در جهان؛ دبی مال! دبی مال یکی از مراکز خرید مجلل امارات است. در بیرون محوطه دبی مال آب نمای زیبایی را می بینید که در آن با صدای موسیقی، آب به حرکت در می آید و تا ارتفاع ۱۵۰ متری به بالا می رود. هتل ایبیس امارات مال کمتر از ۲ دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید امارات و اسکی دبی دارد. مرکز خرید دبی مال در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد و هم اکنون نیز بیش از ۱۳۰۰ واحد تجاری و حدود ۲۰۰ رستوران و کافی شاپ مشغول به فعالیت در آن هستند. امارات مال بعد از دبی مال و سیتی استارز (مرکز خریدی در کشور مصر) بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه میباشد.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به دبی مال ایستگاه برج خلیفه دبی مال است. بازدید از بخشی از آکواریوم دبی مال رایگان است اما بلیط بازدید از همه بخش های دبی مال 120 درهم شامل تمام پکیج ها اعم از قایق شیشه ای، تونل و باغ وحش و دیگر جاهای دیدنی می باشد. در امارات متحده عربی واقع شده است (بزرگترین مرکز خرید دبی است ) و بخشی از مجتمع ۲۰ بیلیون دلاری داون تاون دبی است که شامل ۱۲۰۰ فروشگاه است. این موزه جزو موزههای معاصر دستهبندی میشود که در آن اشیاء و اقلامی به نمایش گذاشته شده است که با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، تاریخی و سیاسی امارات مرتبط هستند. یک تور پیاده روی در محله تاریخی الفهیدی (Al Fahidi Historical Neighbourhood) شما را کاملا به دبی قدیم میبرد. مرکز خرید مرکاتو دبی (Mercato Shopping Mall) یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که توسط معماری ایتالیایی، طراحی شده است به نحوی که یادآور حال و هوای ایتالیای دوره رنسانس میباشد. پنگوئن ها بعنوان یکی از موجودات بسیار مهربان و بامزه در دنیا شناخته شده می باشند و دیدن آنها از نزدیک می تواند تجربه ای بسیار عالی برای همه باشد. در مجتمع تجاری دبی شما می توانید تجربه تماشای یک باغ وحش زیبا را در زیر آب تجربه کنید. خرید، تفریح، یک غذای دلچسب، یک تفریح پر هیجان و یک روز به یاد ماندنی، همه و همه را می توانید در دبی مال تجربه کنید. تفاوت اصلی عمده فروشی دبی اوت لت مال با سایر عمده فروشیهای دبی این است که اغلب اجناس در این مرکز خرید، در تمام طول سال با تخفیفهای ۳۰ تا ۹۰درصدی عرضه میشوند. همانند تمامی مراکز دیدنی در دبی در نزدیکی این مجموعه نیز اماکن توریستی و گردشگری بسیاری وجود دارد که بعد از به اتمام رسیدن بازدید از اکواریوم همچنین از انها نیز در صورت تمایل می توانید دیدن نمایید.

به این بخش از این پارک دهکده جهانی گفته می شود. میافتیم. هنگام نزدیک شدن به غرفه آمریکا، در نگاه اول، مجسمه بسیار بزرگ کابوی را خواهید دید، که پشت آن مجسمه آزادی دیده میشود. در فاصله ای بسیار نزدیک بازدید خواهید کرد. این ساحل تا مرکز شهر، 16 کیلومتر فاصله دارد و نزدیکترین ایستگاه مترو به آن، ایستگاه فرست گلف بانک است. در گذشته این بازار با نام «بازار باکس» شناخته میشد اما پس از تغییرات گسترده آن در سال 1980 نام آن تغییر کرده و امروزه با نام «بازار نایف» شناخته میشود. سواری با این قایق های شیشه ای می تواند بسیار مهیج و خاره انگیز باشد زیرا می توانید بدون ترس و دلواپسی به همراه هر کسی که دوست داشته باشید به دنیای حیرت انگیز زیر دریا بروید و این دنیا را با چشمان خود ببینید. بنابراین می توانید بهترین و با کیفیت ترین غذاهای مختلف دنیا را در این شهر لوکس امتحان کنید و لذت ببرید. این نکته نیز قابل ذکر است مشاروان و مربیان خاصی قبل از انجام این کار با شما صحبت های لازم را به انجام میرسانند تا در حین و بعد از انجام این کار مشکلی برایتان پیش نیاید. نکته جالب توجه اینجاست که بیش از 14 هزار مدل لگو و بیش از 59 میلیون قطعه لگو در شهربازی دبی وجود دارد. همین طور نکته قابل توجه این است که بسیاری از فروشگاه ها به ایرانیان تعلق دارند. چنانچه قصد گذراندن وقت در کنار ساحل یا کباب ماهی و غیره را دارید میتوانید از محلهایی که به صورت مخصوص برای این کار در نظر گرفته شده و مجهز به باربیکو میباشد استفاده کنید. میتوان گفت که بخش آکوا پلی با بیش از ۱۹ بازی متنوع و جذاب، پرطرفدارترین بخش این پارک آبی برای کودکان و نوجوانان است؛ ازاینرو اگر همراه با خانواده و کودکان به این مجموعه میروید، لذت بازی در بخش آکوا پلی را از خود و فرزندانتان دریغ نکنید.

این گسترش تا جایی پیش رفته که میتوانید درختان استوایی را در جنگل مصنوعی این شهر ببینید و در دل بیابان با اسکی روی برف، تجربهای از یاد نرفتی را برای خود و همراهانتان بسازید؛ شاید هم دوست داشته باشید از مرتفعترین برج دنیا بازدید کنید یا در سواحل آفتابی و ماسهای دبی آرامش از دست رفته را به خود بازگردانید. همانند بسیاری از مراکز دیدنی و گردشگری ساخته شده در دبی در این مجموعه نیز بازدید کنندگان علاوه بر دیدن این دنیای زیبای دریایی همچنین می توانند از تفریحاتی که در آنجا وجود دارد نیز استفاده کرده و خاطره حضور خود را در این آکواریوم بسیار زیباتر گردانند. اگر حتی این هم راضیتان نمیکند و میخواهید به اوج هیجان برسید، میتوانید در امنیت کامل در کنار کوسهها شنا کنید یا با دست به سفرهماهیهای پوزهگاوی خوشبرخورد غذا بدهید! عدم ارائه کارت با استفاده از کارت منقضی شده، جریمه دویست درهمی را به دنبال خواهد داشت. بیشتر مسافرین تور لحظه آخری دبی، برای خرید کردن به این شهر می روند و به دنبال انوع مختلف کالا با رنج قیمت های متفاوت می باشند. به این ترتیب هم هیجان را تجربه میکنید و هم از مناظر تماشایی از ارتفاع ۴هزار متری لذت میبرید.


تعداد بازديد : 102554 ا تاریخ: شنبه 15 مهر 1402 ساعت: 15:57 ا نویسنده: ا


بخش نظرات این مطلب



صفحات سایت

تعداد صفحات : 10

ورود کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

» رمز عبور را فراموش کردم ؟
خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
آخرین نظرات کاربران