آیا سایز آلت کم اندازه است؟

دیار
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

چت باکس




captcha


آرشیو
1403
1402
1401
1399
آمار
آمار مطالب
کل مطالب : 110
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 11
تعداد اعضا : 92

آمار بازدید
بازدید امروز : 2203
بازدید دیروز : 3057
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 20264
بازدید ماه : 118782
بازدید سال : 613338
بازدید کلی : 2188942

اطلاعات شما
آی پی : 18.189.180.244
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403
جستجو
امکانات جانبی
درباره ما
تبلیغات



آیا  سایز آلت کم اندازه است؟

بسیاری از روش هایی که برای افزایش سایز آلت مردانه توضیح داده شده اند، دارای اختلال نعوظ یا عوارض جانبی غیرقابل برگشت مشابهی هستند. بنابراین، بهتر است در مورد روش هایی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود در مورد مشکل خود استفاده می کنید، با یک متخصص اورولوژی مشورت کنید.

لازم به ذکر است که اکثر روش هایی که در فضای مجازی شرح داده شده اند دارای عوارض غیر قابل حل هستند. بهتر است با یک اورولوژیست که در این زمینه تجربه دارد مشورت کنید. به طور کلی روش های زیر برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد که در مورد عوارض و فواید استفاده از آنها صحبت کرده ایم:

تزریق چربی آلت تناسلی

قرار دادن ژل در آلت تناسلی (سریع ترین و کم عارضه ترین روش)

جراحی تقویت مردانه

جراحی ختنه

لیپوساکشن و برداشتن چربی ناحیه تناسلی

جاروبرقی (توصیه نمی شود)

کرم ها و لوسیون ها (اثربخشی آنها ثابت نشده است)

لامپ بزرگ کننده آلت تناسلی (تا 20 سال کار می کند)

روش ژل (عوارض)

وزنه برای افزایش سایز آلت تناسلی (با عوارض جانبی)

قبل از هر روش یا روش بزرگ کردن آلت تناسلی، روش های زیر را امتحان کنید:

1- موهای ناحیه تناسلی خود را بتراشید: این امکان وجود دارد که موهای ناحیه تناسلی رشد کنند و آلت تناسلی را کوچکتر از آنچه هست نشان دهند.

2- کاهش وزن اضافه: چربی اضافی شکم روی ناحیه تناسلی می ریزد و قسمت مردانه را کوچکتر می کند.

3_ سعی کنید تناسب اندام خود را داشته باشید: اگر تناسب اندام و خوش اندام باشید، نه تنها شما را جذاب تر می کند، بلکه زندگی جنسی شما را نیز بهبود می بخشد.

اندازه متوسط آلت تناسلی چقدر است؟

اندازه آلت تناسلی بر اساس تاثیر هورمون های جنسی تعیین می شود و از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است. اما به طور متوسط می توان گفت:

3.4 تا 3.7 اینچ (86 میلی متر تا 93 میلی متر) در حالت آزاد.

5.1 تا 5.7 اینچ (13 سانتی متر تا 14.4 سانتی متر) به صورت عمودی

سریعترین راه برای افزایش سایز آلت تناسلی با کمترین دردسر

تزریق ژل، چربی یا فیلر به آلت تناسلی یک راه سریع و کم‌پیچیده برای افزایش سریع سایز مردانه است. می توانید برای افزایش اندازه آلت تناسلی ژل را به داخل گلن تزریق کنید یا سعی کنید ژل را به بدن تزریق کنید تا قطر آلت تناسلی را افزایش دهید.

روند بزرگ شدن آلت تناسلی در بزرگسالی

بیشتر رشد آلت تناسلی در دوران بلوغ اتفاق می افتد، اما تا اوایل دهه سوم زندگی ادامه می یابد (20). بلوغ بین 9 تا 14 سالگی شروع می شود و 5 سال طول می کشد. بلوغ و مدت زمانی که روند رشد آلت تناسلی برای شما ادامه می یابد به زمان شروع شما بستگی دارد.

به طور کلی معمولاً وقتی به سن 18 یا 19 سالگی می رسید، احتمال افزایش طول یا قطر آلت تناسلی کاهش می یابد. سرعت رشد آلت تناسلی در دوران بلوغ از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

طبق تحقیقات، میانگین رشد آلت تناسلی پسران 11 تا 15 ساله کمتر از نیم اینچ (12 میلی متر) در سال است. پس از آن، رشد جنسی تا 19 سالگی ادامه می یابد، اما با سرعت کمتر. انزال، نعوظ و انزال نیز در این زمان شروع می شود.

آیا Altem کم اندازه است؟

بسیاری از مردان از اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند و فکر می کنند آلت تناسلی آنها بسیار کوچک است. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که اکثر افرادی که آلت تناسلی کوچک دارند نیازی به درمان ندارند و آلت تناسلی با اندازه طبیعی دارند.

اغلب نتیجه خوبی برای افراد نگران است که با یک اورولوژیست مجرب تماس بگیرند و شک خود را در مورد اندازه آلت تناسلی برطرف کنند. گاهی لازم است فرد را به روانشناس معرفی کرد تا روی اعتماد به نفس او کار کند.

طبق تحقیقات، مردان بیشتر از زنان به اندازه آلت تناسلی خود فکر می کنند و نگران آن هستند. 85 درصد از زنان از اندازه آلت تناسلی همسر خود راضی هستند، اما تنها 15 درصد می خواهند آلت تناسلی همسرشان بزرگتر باشد. اما افرادی هستند که از سایز آلت خود راضی نیستند و برایشان دردسرساز می شود، بنابراین در این مقاله به شما گفته ایم که چگونه آلت تناسلی خود را بزرگ کنید.

⚠️بسیاری از روش های بزرگ کردن آلت تناسلی فقط تبلیغاتی هستند و هیچ تاثیر مثبتی روی بدن شما ندارند، در زیر به بررسی تک تک آنها می پردازیم و بهترین راه حل ها برای افزایش سایز و قطر آلت تناسلی را بیان می کنیم.

12 راه برای بزرگ کردن آلت تناسلی

روش های مختلفی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد که به دو بخش تهاجمی و غیرتهاجمی تقسیم می شود: برای افزایش سایز به فوق تخصص اورولوژی مراجعه نمایید.


1_ افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی

در بیشتر موارد این روش ها هیچ تاثیر مثبتی ندارند و فقط جنبه تبلیغاتی دارند. فرآورده های گیاهی به دلیل اینکه نیاز به مجوز سازمان غذا و دارو ندارند، به راحتی می توانند درآمد هنگفتی برای خود ایجاد کنند و از آسیب های هنگفت به جسم و روح جلوگیری کنند. مردم درگیر تبلیغات دروغین و گسترده هستند.

2- افزایش قطر آلت تناسلی بدون جراحی (تزریق ژل، چربی و فیلر)

کسانی که می خواهند آلت تناسلی خود را بزرگ کنند باید قبل از انجام درمان های گران قیمت به پزشک مراجعه کنند تا مطمئن شوند که واقعاً به آن نیاز دارند. بسیاری از این درمان‌ها که ادعا می‌کنند اندازه آلت تناسلی را افزایش می‌دهند، گران هستند، اما بی‌اثر هستند و گاهی اوقات عوارض جانبی جدی دارند. تزریق چربی آلت تناسلی یکی از پیچیده ترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی است. با این روش، متخصص اورولوژی چربی را از بدن انسان خارج کرده و پس از شستن، دوباره به آلت تناسلی تزریق می کند.

3_ وزن آلت تناسلی را افزایش می دهد.

این درمان نباید بدون نظارت پزشک انجام شود، زیرا می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. این روش شامل قرار دادن یک وزنه یا قاب خالی کوچک (به نام برانکارد آلت تناسلی) روی آلت تناسلی در حالتی آرام است.

برخی از افراد پس از 6 ماه استفاده از دستگاه شاهد تغییر اندازه آلت تناسلی خود به میزان یک یا دو سانتی متر بوده اند.

4- تمرین تند زدن

Jelqing تمرینی است که در آن قسمت مردانه که در حالت ریلکس است با کمک انگشت شست و سبابه به طور مداوم کشیده می شود تا اندازه نعوظ او افزایش یابد. فرضیه پشت این حرکت این است که تمرینات کششی ظرفیت خون رسانی بافت های قسمت مردانه را افزایش می دهد که به نظر می رسد منجر به افزایش طول و قطر آلت تناسلی می شود.

Jelqing، مانند کرم‌ها و لوسیون‌های تقویت‌کننده آلت تناسلی، می‌تواند به برخی از مردان کمک کند تا بیشتر از آلت تناسلی خود آگاه شوند و از تفاوت اندازه بین حالت آرامش و نعوظ راضی باشند. به شما کمک می کند احساس آرامش و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، اما هیچ مدرک علمی وجود ندارد که نشان دهد جیلکینگ می تواند در بهبود رابطه جنسی موثر باشد.

5-بزرگ شدن آلت تناسلی (هورمون)

بیشترین رشد آلت تناسلی بین 2 تا 5 سالگی و 15 تا 17 سالگی رخ می دهد و بعد از 20 سالگی عملا بزرگ کردن آلت با کمک داروها یا هورمون ها غیرممکن است. به طور معمول، اگر میکروپنیس قبل از 20 سالگی تشخیص داده شود، فرد نیاز به درمان هورمونی دارد. تزریق آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی باید تحت نظر و تشخیص متخصص اورولوژی انجام شود.

اندازه طبیعی آلت تناسلی در جامعه ایرانی از استخوان شرمگاهی تا نوک آلت تناسلی در حالت کشیده شدن 13 سانتی متر است نه نعوظ و هر چیزی کمتر از این رقم کوچک تلقی می شود. هورمون درمانی همچنین شامل هورمون هایی مانند تستوسترون، ناندرولون و آمپول های HCG است.

6_ کرم و کرم و قرص حجم دهنده

این محصولات اغلب حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی یا هورمون هستند. علیرغم ادعاهایی مبنی بر موثر بودن این محصولات، شواهد بالینی دال بر موثر بودن این محصولات وجود ندارد. برخی از این محصولات حتی مضر هستند.

استفاده از کرم‌ها و لوازم آرایشی بزرگ‌کننده آلت تناسلی می‌تواند به آشنایی بیشتر مرد با آلت تناسلی خود کمک کند، که در برخی موارد بی جهت خجالت‌آور نخواهد بود. اما به غیر از این هیچ اثر دیگری ندارد و نقشی در بزرگ شدن آلت تناسلی ندارد.

7_دستگاه وکیوم (مکش)

پمپ های آلت تناسلی یا آسپیراتورها از لوله ای که روی آلت تناسلی قرار می گیرد برای پمپاژ هوا برای ایجاد مکش استفاده می کنند. آسپیراسیون باعث می شود خون به آلت تناسلی کشیده شود و باعث تورم و بزرگ شدن آن شود.

دستگاه های ساکشن گاهی در درمان ناتوانی جنسی موثر هستند، اما فقط برای مدت کوتاهی. استفاده بیش از حد از این دستگاه می تواند به بافت آلت تناسلی آسیب برساند و باعث ضعیف شدن آلت تناسلی شود. شواهد بسیار کمی از تأثیر این دستگاه بر اندازه آلت تناسلی وجود دارد.

8_ عمل افزایش اندازه اندام داخلی

جراحی تقویت مردانه بسته به خواسته و نیاز فرد به دو روش انجام می شود:

1_ افزایش قطر آلت تناسلی

فرآیند افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق چربی از سایر قسمت های بدن به آلت تناسلی انجام می شود. بر اساس برخی مطالعات، آلت تناسلی با این روش می تواند از 1.5 تا 4 سانتی متر افزایش یابد.

با این حال، مطالعاتی که این افراد را در مدت زمان طولانی مورد مطالعه قرار داده اند، نتایج ناامیدکننده ای را نشان می دهد و به نظر می رسد در برخی افراد احتمال بروز عوارضی مانند بدشکلی، تشکیل بافت جوش، تورم و عفونت وجود دارد.

2- جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

رایج ترین روش برای بلند کردن آلت تناسلی، بریدن رباطی است که آلت تناسلی را به استخوان شرمگاهی متصل می کند، سپس پیوند پوست در پایه آلت تناسلی باعث افزایش طول آن می شود. این روش باعث می شود آلت تناسلی بین 2 تا 4 سانتی متر رشد کند.

9_ ابدومینوپلاستیکا!!!

شاید وقتی اصطلاح ابدومینوپلاستی (روش زیبایی شکم) را می شنوید، ممکن است تعجب کنید که چه ارتباطی بین افزایش سایز آلت تناسلی و کوچک کردن شکم وجود دارد. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، چربی اضافی شکم در قسمت پایین شکم می افتد و آلت تناسلی را کوچکتر نشان می دهد.

دکتر شهریار ناتیک علاوه بر برداشتن چربی اضافی از ناحیه شکم، آن را به آلت تناسلی تزریق کرده و سایز و قطر آلت تناسلی را افزایش می دهد.این روش یکی از ساده ترین روش های افزایش سایز آلت برای افراد دارای اضافه وزن می باشد.این روش پیشنهاد می شود. برای افرادی که اضافه وزن دارند و می خواهند بعد از جراحی از شر پوست اضافی شکم خلاص شوند.

بسیاری از روش هایی که برای افزایش سایز آلت مردانه توضیح داده شده اند، دارای اختلال نعوظ یا عوارض جانبی غیرقابل برگشت مشابهی هستند. بنابراین، بهتر است در مورد روش هایی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود در مورد مشکل خود استفاده می کنید، با یک متخصص اورولوژی مشورت کنید.

لازم به ذکر است که اکثر روش هایی که در فضای مجازی شرح داده شده اند دارای عوارض غیر قابل حل هستند. بهتر است با یک اورولوژیست که در این زمینه تجربه دارد مشورت کنید. به طور کلی روش های زیر برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد که در مورد عوارض و فواید استفاده از آنها صحبت کرده ایم:

تزریق چربی آلت تناسلی

قرار دادن ژل در آلت تناسلی (سریع ترین و کم عارضه ترین روش)

جراحی تقویت مردانه

جراحی ختنه

لیپوساکشن و برداشتن چربی ناحیه تناسلی

جاروبرقی (توصیه نمی شود)

کرم ها و لوسیون ها (اثربخشی آنها ثابت نشده است)

لامپ بزرگ کننده آلت تناسلی (تا 20 سال کار می کند)

روش ژل (عوارض)

وزنه برای افزایش سایز آلت تناسلی (با عوارض جانبی)

قبل از هر روش یا روش بزرگ کردن آلت تناسلی، روش های زیر را امتحان کنید:

1- موهای ناحیه تناسلی خود را بتراشید: این امکان وجود دارد که موهای ناحیه تناسلی رشد کنند و آلت تناسلی را کوچکتر از آنچه هست نشان دهند.

2- کاهش وزن اضافه: چربی اضافی شکم روی ناحیه تناسلی می ریزد و قسمت مردانه را کوچکتر می کند.

3_ سعی کنید تناسب اندام خود را داشته باشید: اگر تناسب اندام و خوش اندام باشید، نه تنها شما را جذاب تر می کند، بلکه زندگی جنسی شما را نیز بهبود می بخشد.

اندازه متوسط آلت تناسلی چقدر است؟

اندازه آلت تناسلی بر اساس تاثیر هورمون های جنسی تعیین می شود و از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است. اما به طور متوسط می توان گفت:

3.4 تا 3.7 اینچ (86 میلی متر تا 93 میلی متر) در حالت آزاد.

5.1 تا 5.7 اینچ (13 سانتی متر تا 14.4 سانتی متر) به صورت عمودی

سریعترین راه برای افزایش سایز آلت تناسلی با کمترین دردسر

تزریق ژل، چربی یا فیلر به آلت تناسلی یک راه سریع و کم‌پیچیده برای افزایش سریع سایز مردانه است. می توانید برای افزایش اندازه آلت تناسلی ژل را به داخل گلن تزریق کنید یا سعی کنید ژل را به بدن تزریق کنید تا قطر آلت تناسلی را افزایش دهید.

روند بزرگ شدن آلت تناسلی در بزرگسالی

بیشتر رشد آلت تناسلی در دوران بلوغ اتفاق می افتد، اما تا اوایل دهه سوم زندگی ادامه می یابد (20). بلوغ بین 9 تا 14 سالگی شروع می شود و 5 سال طول می کشد. بلوغ و مدت زمانی که روند رشد آلت تناسلی برای شما ادامه می یابد به زمان شروع شما بستگی دارد.

به طور کلی معمولاً وقتی به سن 18 یا 19 سالگی می رسید، احتمال افزایش طول یا قطر آلت تناسلی کاهش می یابد. سرعت رشد آلت تناسلی در دوران بلوغ از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

طبق تحقیقات، میانگین رشد آلت تناسلی پسران 11 تا 15 ساله کمتر از نیم اینچ (12 میلی متر) در سال است. پس از آن، رشد جنسی تا 19 سالگی ادامه می یابد، اما با سرعت کمتر. انزال، نعوظ و انزال نیز در این زمان شروع می شود.

آیا Altem کم اندازه است؟

بسیاری از مردان از اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند و فکر می کنند آلت تناسلی آنها بسیار کوچک است. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که اکثر افرادی که آلت تناسلی کوچک دارند نیازی به درمان ندارند و آلت تناسلی با اندازه طبیعی دارند.

اغلب نتیجه خوبی برای افراد نگران است که با یک اورولوژیست مجرب تماس بگیرند و شک خود را در مورد اندازه آلت تناسلی برطرف کنند. گاهی لازم است فرد را به روانشناس معرفی کرد تا روی اعتماد به نفس او کار کند.

طبق تحقیقات، مردان بیشتر از زنان به اندازه آلت تناسلی خود فکر می کنند و نگران آن هستند. 85 درصد از زنان از اندازه آلت تناسلی همسر خود راضی هستند، اما تنها 15 درصد می خواهند آلت تناسلی همسرشان بزرگتر باشد. اما افرادی هستند که از سایز آلت خود راضی نیستند و برایشان دردسرساز می شود، بنابراین در این مقاله به شما گفته ایم که چگونه آلت تناسلی خود را بزرگ کنید.

⚠️بسیاری از روش های بزرگ کردن آلت تناسلی فقط تبلیغاتی هستند و هیچ تاثیر مثبتی روی بدن شما ندارند، در زیر به بررسی تک تک آنها می پردازیم و بهترین راه حل ها برای افزایش سایز و قطر آلت تناسلی را بیان می کنیم.

12 راه برای بزرگ کردن آلت تناسلی

روش های مختلفی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد که به دو بخش تهاجمی و غیرتهاجمی تقسیم می شود: برای افزایش سایز به فوق تخصص اورولوژی مراجعه نمایید.


1_ افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی

در بیشتر موارد این روش ها هیچ تاثیر مثبتی ندارند و فقط جنبه تبلیغاتی دارند. فرآورده های گیاهی به دلیل اینکه نیاز به مجوز سازمان غذا و دارو ندارند، به راحتی می توانند درآمد هنگفتی برای خود ایجاد کنند و از آسیب های هنگفت به جسم و روح جلوگیری کنند. مردم درگیر تبلیغات دروغین و گسترده هستند.

2- افزایش قطر آلت تناسلی بدون جراحی (تزریق ژل، چربی و فیلر)

کسانی که می خواهند آلت تناسلی خود را بزرگ کنند باید قبل از انجام درمان های گران قیمت به پزشک مراجعه کنند تا مطمئن شوند که واقعاً به آن نیاز دارند. بسیاری از این درمان‌ها که ادعا می‌کنند اندازه آلت تناسلی را افزایش می‌دهند، گران هستند، اما بی‌اثر هستند و گاهی اوقات عوارض جانبی جدی دارند. تزریق چربی آلت تناسلی یکی از پیچیده ترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی است. با این روش، متخصص اورولوژی چربی را از بدن انسان خارج کرده و پس از شستن، دوباره به آلت تناسلی تزریق می کند.

3_ وزن آلت تناسلی را افزایش می دهد.

این درمان نباید بدون نظارت پزشک انجام شود، زیرا می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. این روش شامل قرار دادن یک وزنه یا قاب خالی کوچک (به نام برانکارد آلت تناسلی) روی آلت تناسلی در حالتی آرام است.

برخی از افراد پس از 6 ماه استفاده از دستگاه شاهد تغییر اندازه آلت تناسلی خود به میزان یک یا دو سانتی متر بوده اند.

4- تمرین تند زدن

Jelqing تمرینی است که در آن قسمت مردانه که در حالت ریلکس است با کمک انگشت شست و سبابه به طور مداوم کشیده می شود تا اندازه نعوظ او افزایش یابد. فرضیه پشت این حرکت این است که تمرینات کششی ظرفیت خون رسانی بافت های قسمت مردانه را افزایش می دهد که به نظر می رسد منجر به افزایش طول و قطر آلت تناسلی می شود.

Jelqing، مانند کرم‌ها و لوسیون‌های تقویت‌کننده آلت تناسلی، می‌تواند به برخی از مردان کمک کند تا بیشتر از آلت تناسلی خود آگاه شوند و از تفاوت اندازه بین حالت آرامش و نعوظ راضی باشند. به شما کمک می کند احساس آرامش و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، اما هیچ مدرک علمی وجود ندارد که نشان دهد جیلکینگ می تواند در بهبود رابطه جنسی موثر باشد.

5-بزرگ شدن آلت تناسلی (هورمون)

بیشترین رشد آلت تناسلی بین 2 تا 5 سالگی و 15 تا 17 سالگی رخ می دهد و بعد از 20 سالگی عملا بزرگ کردن آلت با کمک داروها یا هورمون ها غیرممکن است. به طور معمول، اگر میکروپنیس قبل از 20 سالگی تشخیص داده شود، فرد نیاز به درمان هورمونی دارد. تزریق آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی باید تحت نظر و تشخیص متخصص اورولوژی انجام شود.

اندازه طبیعی آلت تناسلی در جامعه ایرانی از استخوان شرمگاهی تا نوک آلت تناسلی در حالت کشیده شدن 13 سانتی متر است نه نعوظ و هر چیزی کمتر از این رقم کوچک تلقی می شود. هورمون درمانی همچنین شامل هورمون هایی مانند تستوسترون، ناندرولون و آمپول های HCG است.

6_ کرم و کرم و قرص حجم دهنده

این محصولات اغلب حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی یا هورمون هستند. علیرغم ادعاهایی مبنی بر موثر بودن این محصولات، شواهد بالینی دال بر موثر بودن این محصولات وجود ندارد. برخی از این محصولات حتی مضر هستند.

استفاده از کرم‌ها و لوازم آرایشی بزرگ‌کننده آلت تناسلی می‌تواند به آشنایی بیشتر مرد با آلت تناسلی خود کمک کند، که در برخی موارد بی جهت خجالت‌آور نخواهد بود. اما به غیر از این هیچ اثر دیگری ندارد و نقشی در بزرگ شدن آلت تناسلی ندارد.

7_دستگاه وکیوم (مکش)

پمپ های آلت تناسلی یا آسپیراتورها از لوله ای که روی آلت تناسلی قرار می گیرد برای پمپاژ هوا برای ایجاد مکش استفاده می کنند. آسپیراسیون باعث می شود خون به آلت تناسلی کشیده شود و باعث تورم و بزرگ شدن آن شود.

دستگاه های ساکشن گاهی در درمان ناتوانی جنسی موثر هستند، اما فقط برای مدت کوتاهی. استفاده بیش از حد از این دستگاه می تواند به بافت آلت تناسلی آسیب برساند و باعث ضعیف شدن آلت تناسلی شود. شواهد بسیار کمی از تأثیر این دستگاه بر اندازه آلت تناسلی وجود دارد.

8_ عمل افزایش اندازه اندام داخلی

جراحی تقویت مردانه بسته به خواسته و نیاز فرد به دو روش انجام می شود:

1_ افزایش قطر آلت تناسلی

فرآیند افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق چربی از سایر قسمت های بدن به آلت تناسلی انجام می شود. بر اساس برخی مطالعات، آلت تناسلی با این روش می تواند از 1.5 تا 4 سانتی متر افزایش یابد.

با این حال، مطالعاتی که این افراد را در مدت زمان طولانی مورد مطالعه قرار داده اند، نتایج ناامیدکننده ای را نشان می دهد و به نظر می رسد در برخی افراد احتمال بروز عوارضی مانند بدشکلی، تشکیل بافت جوش، تورم و عفونت وجود دارد.

2- جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

رایج ترین روش برای بلند کردن آلت تناسلی، بریدن رباطی است که آلت تناسلی را به استخوان شرمگاهی متصل می کند، سپس پیوند پوست در پایه آلت تناسلی باعث افزایش طول آن می شود. این روش باعث می شود آلت تناسلی بین 2 تا 4 سانتی متر رشد کند.

9_ ابدومینوپلاستیکا!!!

شاید وقتی اصطلاح ابدومینوپلاستی (روش زیبایی شکم) را می شنوید، ممکن است تعجب کنید که چه ارتباطی بین افزایش سایز آلت تناسلی و کوچک کردن شکم وجود دارد. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، چربی اضافی شکم در قسمت پایین شکم می افتد و آلت تناسلی را کوچکتر نشان می دهد.

دکتر شهریار ناتیک علاوه بر برداشتن چربی اضافی از ناحیه شکم، آن را به آلت تناسلی تزریق کرده و سایز و قطر آلت تناسلی را افزایش می دهد.این روش یکی از ساده ترین روش های افزایش سایز آلت برای افراد دارای اضافه وزن می باشد.این روش پیشنهاد می شود. برای افرادی که اضافه وزن دارند و می خواهند بعد از جراحی از شر پوست اضافی شکم خلاص شوند.


تعداد بازديد : 8526 ا تاریخ: پنجشنبه 28 دی 1402 ساعت: 10:44 ا نویسنده: ا


بخش نظرات این مطلب



صفحات سایت

تعداد صفحات : 10

ورود کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

» رمز عبور را فراموش کردم ؟
خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
آخرین نظرات کاربران