آیا این دبی مال {اشتباهات} را مرتکب می شوید؟

دیار
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

چت باکس




captcha


آرشیو
1403
1402
1401
1399
آمار
آمار مطالب
کل مطالب : 110
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 11
تعداد اعضا : 92

آمار بازدید
بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 3170
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 21255
بازدید ماه : 119773
بازدید سال : 614329
بازدید کلی : 2189933

اطلاعات شما
آی پی : 3.14.246.254
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
جستجو
امکانات جانبی
درباره ما
تبلیغات



آیا این دبی مال {اشتباهات} را مرتکب می شوید؟

در باغوحش آبی آکواریوم دبی با 40 پناهگاه حیوانی که طیف گستردهای از زندگی حیوانات خاص دریایی را شامل میشود روبرو میشوید. تفکیک شده اند. یکی از این بخشها باغ وحش دریایی است که با ایجاد شرایط مناسب برای زندگی حیواناتی مثل پنگوئن، لاک پشت، مارهای خزنده، سوسمار، کروکودیل، سمور آبی و… هم چنین قوانینی مربوط به پوشش مناسب برای مردان و زنانی که وارد مسجد می شوند وجود دارد. این برنامه مناسب برای افرادی است که با غواصی آشنایی ندارند. برای رفع این تمایل، برنامه “غواصی آل بوم” Al Boom Diving، با استفاده از پروتکلهای ایمنی برتر، به شما این فرصت را میدهد که به دنیای زیرآبی آکواریوم دبی مال نزدیک شوید و از تماشای زیباییهای زیرآبی لذت ببرید. فرودگاه بینالمللی آل مکتوم (Al Maktoum International Airport) دومین فرودگاه بین الملی دبی به شمار رفته و در حد فاصل ۳۷ کیلومتری جنوب غربی شهر دبی و در منطقه جبل علی در بخش اصلی مرکز جهانی دبی (Dubai World Central) قرار دارد. این نوشته که به عنوان پنجره های شیشه ای و با خطر عربی طراحی شده اند، اشعار الهام بخش شیخ محمد بن راشد آل مکتوم را منعکس می کنند. شهر دبی مانند سایر امارات هفت گانه امارات متحده عربی امیر نشین یا شیخ نشین است. بنای اصلی این خانه در سال ۱۸۹۶ توسط پدر شیخ سعید بهگونهای طراحی و ساخته شد که او بتواند از ایوانها و غرفههای مشرف به دریا فعالیت کشتیهایش را زیر نظر داشته باشد. هزینه بازدید از عین دبی ممکن است کمی زیاد به نظر برسد؛ با این وجود، تجربهای در این جاذبه برای شما رقم خواهد خورد که هیچگاه فراموش نخواهید کرد. بهطور معمول در پارکهای آبی دبی عبا یا حجاب را مجاز نمیدانند زیرا ممکن است لا به لای وسایل بازی و سرسرهها گیر کند و ایمنی شما را به خطر بیندازد.

شما تا به حال کدام یک از پارک های آبی دبی را امتحان کرده اید؟ بسیاری از ساختمانهای اصلی شهر به طرز شگفتانگیزی بازسازی شدهاند و کوچههای باریک در حال حاضر از گالریها تا چایخانهها و همچنین موزههای کوچک و … در این آکواریوم، بیش از ۱۴۰ نوع آبزیان و جانوران زنده با ظاهری بسیار جذاب و دیدنی به نمایش گذاشته شدهاند. اما فقط معماری باشکوه این کشور نیست که آن را جذاب کرده است، بلکه کشور امارات و شهر دبی مکان های تفریحی و جاذبه های دیدنی بسیار زیادی نیز دارد. غرفه ایران به قدری دیدنی است که به راحتی میتوان گفت همچون ستاره ای در آسمان این دهکده میدرخشد. حتما دوست دارید از تمام سوغاتی های سراسر جهان خرید کنید و با این وجود تفریحات گلوبال ویلیج به اینجا ختم نمی شود ، در گلوبال ویلیج یک شهربازی جذاب دبی با وسایل های هیجان انگیز مانند چرخ فلک وجود دارد که شما را حسابی سرگرم خواهد کرد و همچنین یک کانال آبی در محوطه دهکده وجود دارد که قایق های تفریحی در آن عبور می کنند و شما می توانید به تفریح بپردازید . یک راه دیگر برای تماشای نزدیکتر ماهی ها و غذا دادن به گونه دریایی مورد علاقه تان قایق هایی با کف شیشه ای است. در این مسیر نحوه پرورش کوسه ها را نیز برای شما توضیح خواهند داد و شما را با کوسه های ببر شنی نیز آشنا می کنند. جانوران این آکواریوم عبارتند از: کوسه ببر شنی، شیر ماهی، هامورهای غول پیکر، همراه با مجموعه وسیعی از گونه های دریایی شناخته شده دیگر.

دبی مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی برای مشاهده نسخه های محدود، جدید و آخرین کلکسیون های غول های مد و لباس جهان در خاورمیانه است. هرساله از میان لباسهای که مد میشوند، میتوان به وضوح دوخت و پارچههای عربی را دید. این پارک تنها پارک آبی دبی با مضمون عربی است. کشور امارات متحده عربی و به خصوص شهر دبی یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. همچنین عودهای بسیار حرفهای و کمیاب مستقیم از هند به این مکان آمده و به فروش میرسند. در این بخش غرفههایی برای فروش فرشهای ناب ایرانی وجود دارد که زیبایی و هنر بهکاررفته در نقش و نگار آنها، توجه گردشگران را به این بخش از دهکده جلب میکند. سرگرمی زمستانی مورد علاقه همه، دهکده جهانی یا همان گلوبال ویلیج، برای بیست و هفتمین فصل خود در 25 اکتبر 2022 بازخواهد گشت. قرار است طبق برنامه این چرخ و فلک روز ۲۱ اکتبر به روی عموم باز شود و شما میتوانید به راحتی با خرید بلیط هواپیما به دبی و سفر کرده در این چرخ و فلک نمای جذابی از دبی را ببینید. با شرکت در برنامه شارک واکر، به همراه مربی خود، میتوانید تجربهی خود را با استفاده از دوربین GoPro فیلمبرداری کنید. سینما ووکس تجربه تماشای معروف به «تئاتر رودز» را ارائه میکند، جایی که میتوانید از جدیدترین فیلمهای پرفروش در یک اتاق نمایش ویژه با صندلیهای راحتی، دریافت خدمات در صندلی خود و یک منوی غذا از سرآشپز سینماوکس لذت ببرید.

البته فقط شما مجاز به استفاده از فیلمهای ضبط شده هستید. البته کپسول های شیشه ای چرخ و فلک عین دبی دارای قابلیت هوشمند برای کنترل وضعیت آب و هوای داخل کابین نیز می باشند. دمای این پناهگاه کاملا کنترل شده و مطابق با درجه دمای هوای محیط طبیعی زندگی پنگوئنها در قطب جنوب است. بیش از 400 کوسه و پرتو در مخزن 10 میلیون لیتری با گونههای مختلف دریایی دیگر زندگی میکنند. این آکواریوم دارای بیش از 33000 موجود زنده است که 85 گونه جانوری را به نمایش می گذارند و بیش از 400 کوسه در این آکواریوم نگهداری می شوند. بیش از 33000 ماهی و موجودات دریایی که متعلق به بیش از 100 گونه دریایی هستند در این اکواریوم زندگی میکنند. گردشگران با استفاده از این قایق ها می توانند موجودات زنده را از نمایی دیگر مشاهده کنند. همچنین شما می توانید تجربه سوار شدن قایق با کف شیشه ای را بر روی آکواریوم نیز تجربه کنید. تجربه واقعیت مجازی باغ وحش و آکواریوم دبی مال، یک فرصت استثنایی برای تجربه حیات وحش و جانوران خطرناک، بدون نگرانی از خطرات و آسیبهای طبیعی است. بازدیدکنندگان باغوحش آبی دبی از دیدن حیات دریایی خیرهکنندۀ بیش از 30000 موجود که متعلق به 146 گونه مختلف هستند شگفت زده خواهند شد. همچنین، بازدیدکنندگان باید وارد عمل شوند و به کارکنان آکواریوم کوسه در آموزش کوسههای بامبو و کوسههای پلنگی کمک کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لباس غواصی بپوشید، در قفس امن در آکواریوم شیرجه بزنید و بیش از 70 گونه مختلف دریایی از جمله حدود 300 کوسه را از نزدیک تماشا کنید. هنگام بازدید از آکواریوم دبی میتوانید از نزدیک با بزرگترین کروکودیل دنیا که به پادشاه کروکودیلها شهرت دارد، آشنا شوید یا با کوسهها و آبزیان دیگر غواصی کنید.

در حال حاضر این کروکودیل یکی از بزرگترین کروکودیلهای روی کره زمین است و انتظار میرود طی ۵۰ سال آینده رشد بیشتری کند. در اینجا شما می توانید زیبا ترین موجودات آبی را حتی هنگامی که زیر آب در حال شنا هستند ببینید. این حیوانات به دلیل قدرت بینایی و بویایی خود، بهراحتی میتوانند هدف خود را پیدا کنند و از شکار حشرات و پشهها به منظور جلوگیری از شیوع بیماریها به عنوان موجودات مفیدی شناخته میشوند. به یاد داشته باشید که تماشای این کروکودیل برای کودکان حتما باید به همراه والدین باشد تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود. آفتاب پرست محجه با قابلیت تغییر رنگ بدن، میتواند هماندازه با برگها شد و برای شکار حشرات و جلوگیری از شیوع بیماریها، از زبان خود برای چسباندن حشرات استفاده میکند. این باغ که در ایران با نام باغ گل معجزه دبی miracle garden dubai شناخته میشود، پر رنگ و عطر گیاهان است. تمامی گردشگرانی که از این مسجد برای اولین بار دیدن میکنند، جذب منارهها و کاشیهای آبی رنگ آن میشوند. دسترسی به تمامی بخشهای آکواریوم با ویلچر و کالسکه نیز ممکن است، به همین دلیل توانیابان و مادران با نوزادان نیز میتوانند به آکواریوم دبی مال بیایند و از دیدن این مجموعه لذت ببرند. تمامی مسافرانی که به تازگی وارد فرودگاه دبی شدهاند به احتمال زیاد نامشان در سیستم گیتهای هوشمند به ثبت رسیده و میتوانند از گیتهای هوشمند استفاده کنند. ایرانیانی که بیش از 15 سال قبل به این کشور مهاجرت نموده و همواره به عنوان شاغل مقیم در دوایر دولتی، نیمه دولتی و خصوصی مشغول به کار شدهاند. حتی می توانید گردهمایی ها و جلسات کاری خود را نیز در آن تدارک ببینید و با این کار طرف مقابل خود را بسیار تحت تاثیر قرار دهید. این هتل به نهر و هم چنین به استادیوم تنیس دبی بسیار نزدیک است.

جاذبههای این دنیا اونقدر زیاده که شاید نتونم همه رو از نزدیک ببینم، ولی بازم برای اون روز رویا پردازی میکنم و همین رویا پردازی باعث شده که موقع نوشتن جوری جزئیات رو توی ذهنم مجسم کنم که انگار قبلا اونجا بودم. شهر دبی امروزی حاصل کار شبانهروزی چندین ساله شهرداری و مسئولین این شهر است، اگر دوست دارید روند رشد این شهر را بدانید و با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید موزه شهرداری دبی این اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهد. پس از تکمیل گشت و گذار در شهر و موزه ها ، محله تاریخی الفهیدی به شما را فرا میخواند که بیایید و کاوش کنید. در مجموع حدود ۴۰ گونه مختلف از ماهی ها و دیگر جانداران دریایی نظیر روکودیل پوزه کوتاه آفریقایی، خروس دریایی، اسب دریایی، مارماهی راه راه، آراپایما، ماهی کمانگیر، پوزه پارویی، سیکلید ها و… پنگوئن ها با راه رفتن های دلنشین و مهمانی از سرزمین های دور دست بودن، دل هر بازدید کننده ای را می برند. همچنین این آکواریوم عضو سازمان WAZA است که سازمانی برای اتحاد بهترین باغ وحش ها، اکواریوم ها و سایر ارگان های وابسته به آن است. اغلب بخش های آکواریوم دبی را می توان با ویلچر و کالسکه بازدید کرد و به این ترتیب ناتوانان و کم توانان جسمی و مادران شیرده نیز می توانند به آکواریوم دبی بروند. در ایران تا به حال به تعداد زیادی از مسجد ها سر زده ایم که البته هرچه از مساجد بگوییم باز هم کم است. این مکان پس از دبی مال و سیتی استارز بزرگ ترین فروشگاه خاورمیانه است، این مرکز سه طبقه دارد که هر سطح آن به قسمت پارکینگ اتومبیل ها راه دارد، از قسمت های مهم امارات مال علاوه بر فروشگاههای متنوع و جذاب می توان به موارد زیر اشاره نمود:شهربازی،سالن اسکی ،سالن تئاتر، سینما و نمایشگاه های هنری و رستوران، کافه و …

ریزورت ریو کوئنته دارای پنج هتل، کافه و رستوران، به همراه استخر و یک جاذبهی تفریحی عالی یعنی همان پارک آبی هات پارک است. در این دهکده مراکز تفریحی و سرگرمی برای مسافران در نظر گرفته شدهاست. ترافیک مسافران این فرودگاه در سه ماه پایانی 2022 با 67 درصد افزایش نسبت به سال گذشته آن به 19.7 میلیون نفر رسید. کودکان با هر سنی می توانند، تمام طول روز را در استخرهای مخصوص و زمین بازی، به تفریح بپردازند؛ در حالی که بزرگسالان می توانند در سرسره های هیجان انگیز به دنبال افزایش آدرنالین خود باشند. این سرسره در بخش برج قدرت (Power Tower) پارک آبی آتلانتیس قرار دارد. این سرسره، طراحی مشابه سرسره ایمان در برج نپتون دارد، اما بسیار هیجان انگیزتر است. تماشای موجودات دریایی در کنار صخره های موجود در این آکواریوم بسیار لذت بخش می باشد. بازدیدکنندگان میتوانند گشتوگذاری اختصاصی در محل زندگی این سمورها داشته باشند و از نزدیک این موجودات بامزه و کاریزماتیک را تماشا کنند. این یک تجربه بی نظیر از بودن در کنار موجودات دریایی و فرصت دیدن آن ها از نزدیک را برای شما فراهم می کنند. شاید برخی از مخاطبان علاقهمند به دیدن سمورهای آبی و پنگوئنهای زیبا باشند؛ تغذیه این موجودات هر روز در ساعتهای خاصی انجام میشود. در بخش ساحل صخرهای، پنگوئنهای هومبولت و عنکبوتهای خرچنگوار از نزدیک قابل مشاهده هستند و اگر ترسیدید، میتوانید به موجودات کوچک و بیخطر این بخش دست بزنید. با این تجربه، شما به عمق اقیانوس پرداخته و جهانی از موجودات دریایی را کشف خواهید کرد. این مناطق شامل جنگل بارانی (Rainforest)، ساحل راکی یا صخرهای (Rocky Shore) و اقیانوس زنده (Living Ocean) است.

Hyundai Ioniq 6 حیوانات و نمایشگاه های جدید به طور منظم به این آکواریوم اضافه می شوند و با راه رفتن در یک تونل شیشه ای 270 درجه می توانید شگفتی های کف اقیانوس را مشاهده کنید. در آکواریوم دبی مال ، شما میتوانید به عنوان یک بازدیدکننده، با نگهداری از کوسهها آشنا شوید و به دانش خود درباره زندگی کوسهها اضافه کنید. همانطور که در بالا ذکر کردیم ۳۲ کشور جهان در دهکده جهانی دبی به نمایش گذاشته میشوند و همچنین غرفهها و قسمتهای را به نمایندگی از هر کشور را میتوانید در جای جای این دهکده جهانی دبی پیدا کرده و به آنها مراجعه کنید. دهکده جهانی دبی همانند شهرکی است که در آن نماد هایی از کشورهای گوناگون از سراسر دنیا در غرفه هایی به شکل بناهای معروف کشورشان برپا شده است در معرض دید عموم و گردشگران تور دبیقرار می گیرد . با این حساب، می توانیم بگوییم که پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از بهترین پارک های آبی دبی است و واقعا حیف است که کسی فرصت تفریح و بازی در آن را در تور دبی از دست بدهد. با اینکه این تفریح کاملا امن و بدون خطر است، اما بسیار نفسگیر خواهد بود. اگر به حیوانات و موجودات آبی علاقه دارید در تور دبی علاءالدین تراول همراه با لیدر حرفهای ما به دبی مال بروید و در کنار خرید و تفریح و اسکی از آکواریوم دبی دیدن کنید. شما هم می توانید کنار شیشه مخزن بایستید و نحوه تغذیه این ماهی ها را تماشا کنید و یا گاه دستکش به دست کنید و در غذا دادن به موجودات شریک شوید. پیادهروی همراه کوسهها: بسیاری از بازدیدکنندگان آکواریوم دبی ترجیح میدهند که موجودات دریایی را بدون نیاز به وسایل حرفهای غواصی تماشا کنند.

میزان هیجانتان هنگام بازدید از آکواریوم دبی قرار است که بیشتر شود، برای اینکار شما باید لباس غواصی بپوشید و درون یک قفس بروید و به اعمال ۱۰ میلیون لیتری آکواریوم دبی بروید. مورد بعد که در راهنمای هزینه سفر به دبی باید به آن بپردازیم به غذا و رستوران مربوط میشود. از دیگر بخش های این قسمت مربوط به باجه هایی است که مخصوص مشتریان فراهم شده است. یه قسمتی داره که مربوط به فضا میشه در مورد اون هم توضیح بدین ممنون میشم. یعنی فضا طوری تعبیه شده است که از نظر دما و زاویه تابش نور در کل سال، درست مثل قطب جنوب باشد. در این فضا تصفیه های پیشرفته ای وجود دارد. موسسه ترمیم با استفاده از فناوری های پیشرفته افزوده واقعیت واقعی و واقعیت مجازی، به شما یک پیش نمایش از جنگل آمازون دیجیتالی به همراه تغییرات ژنتیکی را ارائه میدهد. این فصل همچنین برجسته میکند که پژوهشگران، طراحان و غیره چگونه به پیشرفتهای فناوری در زمان حاضر واکنش نشان میدهند و چگونه میتوان از فناوری برای شکل دادن به یک آینده بهتر استفاده کرد. برای رسیدن به آنجا باید کمی رانندگی خارج از شهر و در بیابان انجام دهید؛ بنابراین بهتر است فقط برای اطمینان و امنیت خود از یک موتور چهار چرخ متحرک استفاده کنید. حداقل سن افراد برای شرکت باید ۱۰ سال باشد و شرکت کنندگان باید از سلامت کامل برخوردار باشند.

این کابینها دارای نیمکتهایی برای نشستن نیز هستند و افراد میتوانند به انتخاب خود روی این نیمکتها بنشینند یا بهصورت ایستاده از نمای دیدنی اطراف لذت ببرند. دبی دینو از آن دسته جاذبه های دیدنی دبی است که نام آن را اکثر کتاب ها شنیده اید و یا حتما بارها عکس هایی از آن به چشم شما خورده است. لذت غذا دادن به این سفره ماهی ها تجربه ای است که حتما باید آن را خودتان لمس کنید. آکواریوم دبی مال، همچنین در این محله واقع شده است و با حضور در این مجموعه، تجربهای فوقالعاده از زیباییهای دریا را خواهید داشت.برای پیدا کردن آدرس آکواریوم دبی مال، باید به بلندترین ساختمان جهان - برج خلیفه - نگاه کنید؛ این برج به عنوان قطبنمای این محله شناخته شده است و رسیدن به آکواریوم دبی مال را برای شما آسان تر میکند. چه چیزهایی را باید هنگام خرید در بازار طلا دبی مورد توجه قرار دهید؟ در بازار طلا دبی، مذاکره و چانهزنی بسیار رایج است و فروشندگان قیمت را متناسب با آن تعیین میکنند. لباسهای طراحان معروفی که در این بازار فروخته میشوند در قیاس با اجناس فروشگاههای متوسطی همچون M&H یا ماتالان (Matalan) بسیار نفیستر هستند. برای جذب بیشتر بازدید کنندگان و رقابت در بازار متنوع جاذبه های گردشگری، آکواریوم دبی در تور ارزان در دبی سفر باتو ، امکانات و خدماتی را در اختیار گردشگران گذاشته است. یکی از کارهایی که لازم است ، قبل از سفر انجام دهید ، برنامه ریزی است . برای یک تجربهی هیجانانگیز و فوق العاده، برنامه غواصی با کوسهها در آکواریوم دبی مال را پیشنهاد میدهیم. در این برنامه، شما قادر خواهید بود تکنیکهای ایمنی و اولیه را از یک مربی غواصی آموزش ببینید تا بتوانید در یکی از بزرگترین آکواریومهای جهان با ۱۰ میلیون لیتر آب، غواصی را تجربه کنید. از همین ابتدا بگویم که در این مرکز خرید با بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان روبهرو هستید.

خط قرمز متروی دبی در پایانه شماره یک و سه فرودگاه بینالمللی دبی ایستگاه دارد و این در حالی است که خط سبز در نزدیکی منطقه آزاد فرودگاه میایستد و از آنجا مسافران میتوانند به فرودگاه شماره دو دسترسی داشته باشند. به همین دلیل در ترمینال ۱ سالنی مجزا برای مسافران کوچکی که بدون همراه سفر میکنند ساخته شد تا با دکوراسیون رنگارنگ، سیستم های بازی و سرگرمی های ویژه محل سرگرم نگه داشتن کودکان در این فرودگاه باشد! این دهکده جهانی دبی منحصربهفرد برای لذت بردن از بهترین تجربه غذا و سرگرمی و خرید در دنیا است و طیف وسیعی از رویدادها ، نمایش ها و فعالیت های جالب را به مهمانان ارائه می دهد به همین دلیل توریست و گردشگر های زیادی را مجذوب خود کرده است. با تهیه بلیط آکواریوم دبی مال، لحظاتی پر از هیجان و سرگرمی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. این بار دیدن کوسه ها برایتان می تواند هیجان ماورایی داشته باشد، چرا این دفعه خبری قفس نمی باشد و به صورت واقعی با کوسه های ملاقات شکارچی های قدرتمند دریا ملاقات خواهید داشت. در این شهر مدرن و کویری مهیج ترین پارک های آبی واقع شده است که شما در بدو ورود به این پارک ها متحیر خواهید شد، زیرا در چنین شهر کویری، قرار داشتن این پارک های آبی با آب و هوای بی نظیر به دور از ذهن می باشد. بخش غربی و شرقی دبی نیز توسط ۴ پل با نامهای ال مکتوم، قرهود، بیزنس بی و پل شناور و ۱ تونل با نام شندغه وصل میشود. در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره آکواریوم دبی صحبت خواهیم کرد. با تهیه بلیط هواپیما خارجی چارتری مشهد دبی از سایت آس چارتر از مزایا و نخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

خب دراین صورت خرید ووچر و بلیط از گیشه اصلی به صرفه تر نیست ؟ فروشگاه های تخفیف گیت با 5 شعبه در دبی و عجمان مورد علاقه افرادی است که علاقه مند به خرید مقرون به صرفه هستند. شما می توانید در مکانی زیبا غذای مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت و طعم نوش جان کنید. و علاقه مندان به بحث های ژنتیک می توانند از این بخش ساختمان آینده دبی نیز بازدید به عمل آورند. یکی از مزیت های بخش سمور ها این است که می توانید از نزدیک آن ها را ببینید. افراد لازم است بدانند که استفاده از این قایق ها برای کودکان زیر 3 سال ممنوع می باشد. در طبقه دوم آکواریوم، قایق های کف شیشه ای وجود دارد که می توانید گونه های دریایی را در زیر پاهای خود ببینید. برای زنان باردار و کودکان زیر 3 سال ورود به قایق کف شیشه ای ممنوع می باشد. مدت سواری این قایق ها ۱۰ الی ۲۰ دقیقه با ظرفیت حداکثر ۱۰ نفر می باشد. هزینه ی بلیط ورود به آکواریوم دبی معادل 145 درهم است که شامل بازدید از تونل آکواریوم،باغ وحش دریایی، رصدخانه ی زیرآب ، شناور شبیه سازی شده و قایق شیشه ای آکواریوم می شود. از طریق خطوط دریایی، زمینی و هوایی بین کشورهای مختلف منتقل می شوند. حین اسنورکلینگ در آکواریوم زیر آبی دبی میتوانید بیش از ۷۰ گونه مختلف دریایی، ۳۰۰ کوسه و انواع سفرهماهی را از نزدیک ببینید.

در باغوحش آبی آکواریوم دبی با 40 پناهگاه حیوانی که طیف گستردهای از زندگی حیوانات خاص دریایی را شامل میشود روبرو میشوید. تفکیک شده اند. یکی از این بخشها باغ وحش دریایی است که با ایجاد شرایط مناسب برای زندگی حیواناتی مثل پنگوئن، لاک پشت، مارهای خزنده، سوسمار، کروکودیل، سمور آبی و… هم چنین قوانینی مربوط به پوشش مناسب برای مردان و زنانی که وارد مسجد می شوند وجود دارد. این برنامه مناسب برای افرادی است که با غواصی آشنایی ندارند. برای رفع این تمایل، برنامه “غواصی آل بوم” Al Boom Diving، با استفاده از پروتکلهای ایمنی برتر، به شما این فرصت را میدهد که به دنیای زیرآبی آکواریوم دبی مال نزدیک شوید و از تماشای زیباییهای زیرآبی لذت ببرید. فرودگاه بینالمللی آل مکتوم (Al Maktoum International Airport) دومین فرودگاه بین الملی دبی به شمار رفته و در حد فاصل ۳۷ کیلومتری جنوب غربی شهر دبی و در منطقه جبل علی در بخش اصلی مرکز جهانی دبی (Dubai World Central) قرار دارد. این نوشته که به عنوان پنجره های شیشه ای و با خطر عربی طراحی شده اند، اشعار الهام بخش شیخ محمد بن راشد آل مکتوم را منعکس می کنند. شهر دبی مانند سایر امارات هفت گانه امارات متحده عربی امیر نشین یا شیخ نشین است. بنای اصلی این خانه در سال ۱۸۹۶ توسط پدر شیخ سعید بهگونهای طراحی و ساخته شد که او بتواند از ایوانها و غرفههای مشرف به دریا فعالیت کشتیهایش را زیر نظر داشته باشد. هزینه بازدید از عین دبی ممکن است کمی زیاد به نظر برسد؛ با این وجود، تجربهای در این جاذبه برای شما رقم خواهد خورد که هیچگاه فراموش نخواهید کرد. بهطور معمول در پارکهای آبی دبی عبا یا حجاب را مجاز نمیدانند زیرا ممکن است لا به لای وسایل بازی و سرسرهها گیر کند و ایمنی شما را به خطر بیندازد.

شما تا به حال کدام یک از پارک های آبی دبی را امتحان کرده اید؟ بسیاری از ساختمانهای اصلی شهر به طرز شگفتانگیزی بازسازی شدهاند و کوچههای باریک در حال حاضر از گالریها تا چایخانهها و همچنین موزههای کوچک و … در این آکواریوم، بیش از ۱۴۰ نوع آبزیان و جانوران زنده با ظاهری بسیار جذاب و دیدنی به نمایش گذاشته شدهاند. اما فقط معماری باشکوه این کشور نیست که آن را جذاب کرده است، بلکه کشور امارات و شهر دبی مکان های تفریحی و جاذبه های دیدنی بسیار زیادی نیز دارد. غرفه ایران به قدری دیدنی است که به راحتی میتوان گفت همچون ستاره ای در آسمان این دهکده میدرخشد. حتما دوست دارید از تمام سوغاتی های سراسر جهان خرید کنید و با این وجود تفریحات گلوبال ویلیج به اینجا ختم نمی شود ، در گلوبال ویلیج یک شهربازی جذاب دبی با وسایل های هیجان انگیز مانند چرخ فلک وجود دارد که شما را حسابی سرگرم خواهد کرد و همچنین یک کانال آبی در محوطه دهکده وجود دارد که قایق های تفریحی در آن عبور می کنند و شما می توانید به تفریح بپردازید . یک راه دیگر برای تماشای نزدیکتر ماهی ها و غذا دادن به گونه دریایی مورد علاقه تان قایق هایی با کف شیشه ای است. در این مسیر نحوه پرورش کوسه ها را نیز برای شما توضیح خواهند داد و شما را با کوسه های ببر شنی نیز آشنا می کنند. جانوران این آکواریوم عبارتند از: کوسه ببر شنی، شیر ماهی، هامورهای غول پیکر، همراه با مجموعه وسیعی از گونه های دریایی شناخته شده دیگر.

دبی مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی برای مشاهده نسخه های محدود، جدید و آخرین کلکسیون های غول های مد و لباس جهان در خاورمیانه است. هرساله از میان لباسهای که مد میشوند، میتوان به وضوح دوخت و پارچههای عربی را دید. این پارک تنها پارک آبی دبی با مضمون عربی است. کشور امارات متحده عربی و به خصوص شهر دبی یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. همچنین عودهای بسیار حرفهای و کمیاب مستقیم از هند به این مکان آمده و به فروش میرسند. در این بخش غرفههایی برای فروش فرشهای ناب ایرانی وجود دارد که زیبایی و هنر بهکاررفته در نقش و نگار آنها، توجه گردشگران را به این بخش از دهکده جلب میکند. سرگرمی زمستانی مورد علاقه همه، دهکده جهانی یا همان گلوبال ویلیج، برای بیست و هفتمین فصل خود در 25 اکتبر 2022 بازخواهد گشت. قرار است طبق برنامه این چرخ و فلک روز ۲۱ اکتبر به روی عموم باز شود و شما میتوانید به راحتی با خرید بلیط هواپیما به دبی و سفر کرده در این چرخ و فلک نمای جذابی از دبی را ببینید. با شرکت در برنامه شارک واکر، به همراه مربی خود، میتوانید تجربهی خود را با استفاده از دوربین GoPro فیلمبرداری کنید. سینما ووکس تجربه تماشای معروف به «تئاتر رودز» را ارائه میکند، جایی که میتوانید از جدیدترین فیلمهای پرفروش در یک اتاق نمایش ویژه با صندلیهای راحتی، دریافت خدمات در صندلی خود و یک منوی غذا از سرآشپز سینماوکس لذت ببرید.

البته فقط شما مجاز به استفاده از فیلمهای ضبط شده هستید. البته کپسول های شیشه ای چرخ و فلک عین دبی دارای قابلیت هوشمند برای کنترل وضعیت آب و هوای داخل کابین نیز می باشند. دمای این پناهگاه کاملا کنترل شده و مطابق با درجه دمای هوای محیط طبیعی زندگی پنگوئنها در قطب جنوب است. بیش از 400 کوسه و پرتو در مخزن 10 میلیون لیتری با گونههای مختلف دریایی دیگر زندگی میکنند. این آکواریوم دارای بیش از 33000 موجود زنده است که 85 گونه جانوری را به نمایش می گذارند و بیش از 400 کوسه در این آکواریوم نگهداری می شوند. بیش از 33000 ماهی و موجودات دریایی که متعلق به بیش از 100 گونه دریایی هستند در این اکواریوم زندگی میکنند. گردشگران با استفاده از این قایق ها می توانند موجودات زنده را از نمایی دیگر مشاهده کنند. همچنین شما می توانید تجربه سوار شدن قایق با کف شیشه ای را بر روی آکواریوم نیز تجربه کنید. تجربه واقعیت مجازی باغ وحش و آکواریوم دبی مال، یک فرصت استثنایی برای تجربه حیات وحش و جانوران خطرناک، بدون نگرانی از خطرات و آسیبهای طبیعی است. بازدیدکنندگان باغوحش آبی دبی از دیدن حیات دریایی خیرهکنندۀ بیش از 30000 موجود که متعلق به 146 گونه مختلف هستند شگفت زده خواهند شد. همچنین، بازدیدکنندگان باید وارد عمل شوند و به کارکنان آکواریوم کوسه در آموزش کوسههای بامبو و کوسههای پلنگی کمک کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لباس غواصی بپوشید، در قفس امن در آکواریوم شیرجه بزنید و بیش از 70 گونه مختلف دریایی از جمله حدود 300 کوسه را از نزدیک تماشا کنید. هنگام بازدید از آکواریوم دبی میتوانید از نزدیک با بزرگترین کروکودیل دنیا که به پادشاه کروکودیلها شهرت دارد، آشنا شوید یا با کوسهها و آبزیان دیگر غواصی کنید.

در حال حاضر این کروکودیل یکی از بزرگترین کروکودیلهای روی کره زمین است و انتظار میرود طی ۵۰ سال آینده رشد بیشتری کند. در اینجا شما می توانید زیبا ترین موجودات آبی را حتی هنگامی که زیر آب در حال شنا هستند ببینید. این حیوانات به دلیل قدرت بینایی و بویایی خود، بهراحتی میتوانند هدف خود را پیدا کنند و از شکار حشرات و پشهها به منظور جلوگیری از شیوع بیماریها به عنوان موجودات مفیدی شناخته میشوند. به یاد داشته باشید که تماشای این کروکودیل برای کودکان حتما باید به همراه والدین باشد تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود. آفتاب پرست محجه با قابلیت تغییر رنگ بدن، میتواند هماندازه با برگها شد و برای شکار حشرات و جلوگیری از شیوع بیماریها، از زبان خود برای چسباندن حشرات استفاده میکند. این باغ که در ایران با نام باغ گل معجزه دبی miracle garden dubai شناخته میشود، پر رنگ و عطر گیاهان است. تمامی گردشگرانی که از این مسجد برای اولین بار دیدن میکنند، جذب منارهها و کاشیهای آبی رنگ آن میشوند. دسترسی به تمامی بخشهای آکواریوم با ویلچر و کالسکه نیز ممکن است، به همین دلیل توانیابان و مادران با نوزادان نیز میتوانند به آکواریوم دبی مال بیایند و از دیدن این مجموعه لذت ببرند. تمامی مسافرانی که به تازگی وارد فرودگاه دبی شدهاند به احتمال زیاد نامشان در سیستم گیتهای هوشمند به ثبت رسیده و میتوانند از گیتهای هوشمند استفاده کنند. ایرانیانی که بیش از 15 سال قبل به این کشور مهاجرت نموده و همواره به عنوان شاغل مقیم در دوایر دولتی، نیمه دولتی و خصوصی مشغول به کار شدهاند. حتی می توانید گردهمایی ها و جلسات کاری خود را نیز در آن تدارک ببینید و با این کار طرف مقابل خود را بسیار تحت تاثیر قرار دهید. این هتل به نهر و هم چنین به استادیوم تنیس دبی بسیار نزدیک است.

جاذبههای این دنیا اونقدر زیاده که شاید نتونم همه رو از نزدیک ببینم، ولی بازم برای اون روز رویا پردازی میکنم و همین رویا پردازی باعث شده که موقع نوشتن جوری جزئیات رو توی ذهنم مجسم کنم که انگار قبلا اونجا بودم. شهر دبی امروزی حاصل کار شبانهروزی چندین ساله شهرداری و مسئولین این شهر است، اگر دوست دارید روند رشد این شهر را بدانید و با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید موزه شهرداری دبی این اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهد. پس از تکمیل گشت و گذار در شهر و موزه ها ، محله تاریخی الفهیدی به شما را فرا میخواند که بیایید و کاوش کنید. در مجموع حدود ۴۰ گونه مختلف از ماهی ها و دیگر جانداران دریایی نظیر روکودیل پوزه کوتاه آفریقایی، خروس دریایی، اسب دریایی، مارماهی راه راه، آراپایما، ماهی کمانگیر، پوزه پارویی، سیکلید ها و… پنگوئن ها با راه رفتن های دلنشین و مهمانی از سرزمین های دور دست بودن، دل هر بازدید کننده ای را می برند. همچنین این آکواریوم عضو سازمان WAZA است که سازمانی برای اتحاد بهترین باغ وحش ها، اکواریوم ها و سایر ارگان های وابسته به آن است. اغلب بخش های آکواریوم دبی را می توان با ویلچر و کالسکه بازدید کرد و به این ترتیب ناتوانان و کم توانان جسمی و مادران شیرده نیز می توانند به آکواریوم دبی بروند. در ایران تا به حال به تعداد زیادی از مسجد ها سر زده ایم که البته هرچه از مساجد بگوییم باز هم کم است. این مکان پس از دبی مال و سیتی استارز بزرگ ترین فروشگاه خاورمیانه است، این مرکز سه طبقه دارد که هر سطح آن به قسمت پارکینگ اتومبیل ها راه دارد، از قسمت های مهم امارات مال علاوه بر فروشگاههای متنوع و جذاب می توان به موارد زیر اشاره نمود:شهربازی،سالن اسکی ،سالن تئاتر، سینما و نمایشگاه های هنری و رستوران، کافه و …

ریزورت ریو کوئنته دارای پنج هتل، کافه و رستوران، به همراه استخر و یک جاذبهی تفریحی عالی یعنی همان پارک آبی هات پارک است. در این دهکده مراکز تفریحی و سرگرمی برای مسافران در نظر گرفته شدهاست. ترافیک مسافران این فرودگاه در سه ماه پایانی 2022 با 67 درصد افزایش نسبت به سال گذشته آن به 19.7 میلیون نفر رسید. کودکان با هر سنی می توانند، تمام طول روز را در استخرهای مخصوص و زمین بازی، به تفریح بپردازند؛ در حالی که بزرگسالان می توانند در سرسره های هیجان انگیز به دنبال افزایش آدرنالین خود باشند. این سرسره در بخش برج قدرت (Power Tower) پارک آبی آتلانتیس قرار دارد. این سرسره، طراحی مشابه سرسره ایمان در برج نپتون دارد، اما بسیار هیجان انگیزتر است. تماشای موجودات دریایی در کنار صخره های موجود در این آکواریوم بسیار لذت بخش می باشد. بازدیدکنندگان میتوانند گشتوگذاری اختصاصی در محل زندگی این سمورها داشته باشند و از نزدیک این موجودات بامزه و کاریزماتیک را تماشا کنند. این یک تجربه بی نظیر از بودن در کنار موجودات دریایی و فرصت دیدن آن ها از نزدیک را برای شما فراهم می کنند. شاید برخی از مخاطبان علاقهمند به دیدن سمورهای آبی و پنگوئنهای زیبا باشند؛ تغذیه این موجودات هر روز در ساعتهای خاصی انجام میشود. در بخش ساحل صخرهای، پنگوئنهای هومبولت و عنکبوتهای خرچنگوار از نزدیک قابل مشاهده هستند و اگر ترسیدید، میتوانید به موجودات کوچک و بیخطر این بخش دست بزنید. با این تجربه، شما به عمق اقیانوس پرداخته و جهانی از موجودات دریایی را کشف خواهید کرد. این مناطق شامل جنگل بارانی (Rainforest)، ساحل راکی یا صخرهای (Rocky Shore) و اقیانوس زنده (Living Ocean) است.

Hyundai Ioniq 6 حیوانات و نمایشگاه های جدید به طور منظم به این آکواریوم اضافه می شوند و با راه رفتن در یک تونل شیشه ای 270 درجه می توانید شگفتی های کف اقیانوس را مشاهده کنید. در آکواریوم دبی مال ، شما میتوانید به عنوان یک بازدیدکننده، با نگهداری از کوسهها آشنا شوید و به دانش خود درباره زندگی کوسهها اضافه کنید. همانطور که در بالا ذکر کردیم ۳۲ کشور جهان در دهکده جهانی دبی به نمایش گذاشته میشوند و همچنین غرفهها و قسمتهای را به نمایندگی از هر کشور را میتوانید در جای جای این دهکده جهانی دبی پیدا کرده و به آنها مراجعه کنید. دهکده جهانی دبی همانند شهرکی است که در آن نماد هایی از کشورهای گوناگون از سراسر دنیا در غرفه هایی به شکل بناهای معروف کشورشان برپا شده است در معرض دید عموم و گردشگران تور دبیقرار می گیرد . با این حساب، می توانیم بگوییم که پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از بهترین پارک های آبی دبی است و واقعا حیف است که کسی فرصت تفریح و بازی در آن را در تور دبی از دست بدهد. با اینکه این تفریح کاملا امن و بدون خطر است، اما بسیار نفسگیر خواهد بود. اگر به حیوانات و موجودات آبی علاقه دارید در تور دبی علاءالدین تراول همراه با لیدر حرفهای ما به دبی مال بروید و در کنار خرید و تفریح و اسکی از آکواریوم دبی دیدن کنید. شما هم می توانید کنار شیشه مخزن بایستید و نحوه تغذیه این ماهی ها را تماشا کنید و یا گاه دستکش به دست کنید و در غذا دادن به موجودات شریک شوید. پیادهروی همراه کوسهها: بسیاری از بازدیدکنندگان آکواریوم دبی ترجیح میدهند که موجودات دریایی را بدون نیاز به وسایل حرفهای غواصی تماشا کنند.

میزان هیجانتان هنگام بازدید از آکواریوم دبی قرار است که بیشتر شود، برای اینکار شما باید لباس غواصی بپوشید و درون یک قفس بروید و به اعمال ۱۰ میلیون لیتری آکواریوم دبی بروید. مورد بعد که در راهنمای هزینه سفر به دبی باید به آن بپردازیم به غذا و رستوران مربوط میشود. از دیگر بخش های این قسمت مربوط به باجه هایی است که مخصوص مشتریان فراهم شده است. یه قسمتی داره که مربوط به فضا میشه در مورد اون هم توضیح بدین ممنون میشم. یعنی فضا طوری تعبیه شده است که از نظر دما و زاویه تابش نور در کل سال، درست مثل قطب جنوب باشد. در این فضا تصفیه های پیشرفته ای وجود دارد. موسسه ترمیم با استفاده از فناوری های پیشرفته افزوده واقعیت واقعی و واقعیت مجازی، به شما یک پیش نمایش از جنگل آمازون دیجیتالی به همراه تغییرات ژنتیکی را ارائه میدهد. این فصل همچنین برجسته میکند که پژوهشگران، طراحان و غیره چگونه به پیشرفتهای فناوری در زمان حاضر واکنش نشان میدهند و چگونه میتوان از فناوری برای شکل دادن به یک آینده بهتر استفاده کرد. برای رسیدن به آنجا باید کمی رانندگی خارج از شهر و در بیابان انجام دهید؛ بنابراین بهتر است فقط برای اطمینان و امنیت خود از یک موتور چهار چرخ متحرک استفاده کنید. حداقل سن افراد برای شرکت باید ۱۰ سال باشد و شرکت کنندگان باید از سلامت کامل برخوردار باشند.

این کابینها دارای نیمکتهایی برای نشستن نیز هستند و افراد میتوانند به انتخاب خود روی این نیمکتها بنشینند یا بهصورت ایستاده از نمای دیدنی اطراف لذت ببرند. دبی دینو از آن دسته جاذبه های دیدنی دبی است که نام آن را اکثر کتاب ها شنیده اید و یا حتما بارها عکس هایی از آن به چشم شما خورده است. لذت غذا دادن به این سفره ماهی ها تجربه ای است که حتما باید آن را خودتان لمس کنید. آکواریوم دبی مال، همچنین در این محله واقع شده است و با حضور در این مجموعه، تجربهای فوقالعاده از زیباییهای دریا را خواهید داشت.برای پیدا کردن آدرس آکواریوم دبی مال، باید به بلندترین ساختمان جهان - برج خلیفه - نگاه کنید؛ این برج به عنوان قطبنمای این محله شناخته شده است و رسیدن به آکواریوم دبی مال را برای شما آسان تر میکند. چه چیزهایی را باید هنگام خرید در بازار طلا دبی مورد توجه قرار دهید؟ در بازار طلا دبی، مذاکره و چانهزنی بسیار رایج است و فروشندگان قیمت را متناسب با آن تعیین میکنند. لباسهای طراحان معروفی که در این بازار فروخته میشوند در قیاس با اجناس فروشگاههای متوسطی همچون M&H یا ماتالان (Matalan) بسیار نفیستر هستند. برای جذب بیشتر بازدید کنندگان و رقابت در بازار متنوع جاذبه های گردشگری، آکواریوم دبی در تور ارزان در دبی سفر باتو ، امکانات و خدماتی را در اختیار گردشگران گذاشته است. یکی از کارهایی که لازم است ، قبل از سفر انجام دهید ، برنامه ریزی است . برای یک تجربهی هیجانانگیز و فوق العاده، برنامه غواصی با کوسهها در آکواریوم دبی مال را پیشنهاد میدهیم. در این برنامه، شما قادر خواهید بود تکنیکهای ایمنی و اولیه را از یک مربی غواصی آموزش ببینید تا بتوانید در یکی از بزرگترین آکواریومهای جهان با ۱۰ میلیون لیتر آب، غواصی را تجربه کنید. از همین ابتدا بگویم که در این مرکز خرید با بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان روبهرو هستید.

خط قرمز متروی دبی در پایانه شماره یک و سه فرودگاه بینالمللی دبی ایستگاه دارد و این در حالی است که خط سبز در نزدیکی منطقه آزاد فرودگاه میایستد و از آنجا مسافران میتوانند به فرودگاه شماره دو دسترسی داشته باشند. به همین دلیل در ترمینال ۱ سالنی مجزا برای مسافران کوچکی که بدون همراه سفر میکنند ساخته شد تا با دکوراسیون رنگارنگ، سیستم های بازی و سرگرمی های ویژه محل سرگرم نگه داشتن کودکان در این فرودگاه باشد! این دهکده جهانی دبی منحصربهفرد برای لذت بردن از بهترین تجربه غذا و سرگرمی و خرید در دنیا است و طیف وسیعی از رویدادها ، نمایش ها و فعالیت های جالب را به مهمانان ارائه می دهد به همین دلیل توریست و گردشگر های زیادی را مجذوب خود کرده است. با تهیه بلیط آکواریوم دبی مال، لحظاتی پر از هیجان و سرگرمی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. این بار دیدن کوسه ها برایتان می تواند هیجان ماورایی داشته باشد، چرا این دفعه خبری قفس نمی باشد و به صورت واقعی با کوسه های ملاقات شکارچی های قدرتمند دریا ملاقات خواهید داشت. در این شهر مدرن و کویری مهیج ترین پارک های آبی واقع شده است که شما در بدو ورود به این پارک ها متحیر خواهید شد، زیرا در چنین شهر کویری، قرار داشتن این پارک های آبی با آب و هوای بی نظیر به دور از ذهن می باشد. بخش غربی و شرقی دبی نیز توسط ۴ پل با نامهای ال مکتوم، قرهود، بیزنس بی و پل شناور و ۱ تونل با نام شندغه وصل میشود. در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره آکواریوم دبی صحبت خواهیم کرد. با تهیه بلیط هواپیما خارجی چارتری مشهد دبی از سایت آس چارتر از مزایا و نخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

خب دراین صورت خرید ووچر و بلیط از گیشه اصلی به صرفه تر نیست ؟ فروشگاه های تخفیف گیت با 5 شعبه در دبی و عجمان مورد علاقه افرادی است که علاقه مند به خرید مقرون به صرفه هستند. شما می توانید در مکانی زیبا غذای مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت و طعم نوش جان کنید. و علاقه مندان به بحث های ژنتیک می توانند از این بخش ساختمان آینده دبی نیز بازدید به عمل آورند. یکی از مزیت های بخش سمور ها این است که می توانید از نزدیک آن ها را ببینید. افراد لازم است بدانند که استفاده از این قایق ها برای کودکان زیر 3 سال ممنوع می باشد. در طبقه دوم آکواریوم، قایق های کف شیشه ای وجود دارد که می توانید گونه های دریایی را در زیر پاهای خود ببینید. برای زنان باردار و کودکان زیر 3 سال ورود به قایق کف شیشه ای ممنوع می باشد. مدت سواری این قایق ها ۱۰ الی ۲۰ دقیقه با ظرفیت حداکثر ۱۰ نفر می باشد. هزینه ی بلیط ورود به آکواریوم دبی معادل 145 درهم است که شامل بازدید از تونل آکواریوم،باغ وحش دریایی، رصدخانه ی زیرآب ، شناور شبیه سازی شده و قایق شیشه ای آکواریوم می شود. از طریق خطوط دریایی، زمینی و هوایی بین کشورهای مختلف منتقل می شوند. حین اسنورکلینگ در آکواریوم زیر آبی دبی میتوانید بیش از ۷۰ گونه مختلف دریایی، ۳۰۰ کوسه و انواع سفرهماهی را از نزدیک ببینید.


تعداد بازديد : 54163 ا تاریخ: شنبه 8 مهر 1402 ساعت: 19:28 ا نویسنده: ا


بخش نظرات این مطلب



صفحات سایت

تعداد صفحات : 10

ورود کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

» رمز عبور را فراموش کردم ؟
خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
آخرین نظرات کاربران